HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Nigeriabrev per telefon?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Eriksson
Member

812 Posts

Posted - 2011/08/12 :  20:43:00  Show Profile Send Eriksson a Private Message  Reply
Vi är terroriserade av en engelsk talande röst, som ringer flera gånger i veckan. Ibland varje dag. Eftersom vi inte vill påbörja någon konversation med rösten, ber vi rösten sluta med sina kontaktförsök med oss efetrsom jag antar att det är fråga om bedragare. Men det verkar vara stört omöjligt att få något slut på det här. Rösten fortsätter ringa ändå.

Är det någon av er forum medlemmar som också har samma problem med en engelsk talande telefonlur

Ryssen
100.000-klubben

8824 Posts

Posted - 2011/08/12 :  20:55:38  Show Profile  Visit Ryssen's Homepage Send Ryssen a Private Message  Reply
Min bas på flyttfirman hadde samma problem.
ville att man skulle invetsera pengar i nåt projekt.
Han blev så less på dom att han gav luren till mig.
Då frågade han på engelska hur mycket vi skulle kunna tänka oss att inverstera,då sa jag 50:- what sa han och la på luren....

Learning by burning..
You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-
Go to Top of Page

Imperial
Medlem i AÖ

2768 Posts

Posted - 2011/08/13 :  00:32:44  Show Profile Send Imperial a Private Message  Reply
Kanon!

Rör å tillbehör när jag är med i matchen.
jbl2480@hotmail.com
Deltidare på Hifikit
Go to Top of Page

lindvall
lite allmänt grå och tråkig....

1683 Posts

Posted - 2011/08/22 :  15:03:52  Show Profile Send lindvall a Private Message  Reply
Jag vet att det varit lite indiska telefonnummer som dykt upp där man utger sig för att vara från Microsofts support. De hävdar att man har problem, och så får man ge dem tillgång till ens dator. Då får man problem... ;-)
Go to Top of Page

Imperial
Medlem i AÖ

2768 Posts

Posted - 2011/08/24 :  10:00:05  Show Profile Send Imperial a Private Message  Reply
Här är en som driver hårt med en som bdriver "nigeria post"

http://www.audiokarma.org/forums/showthread.php?t=352614

/

Rör å tillbehör när jag är med i matchen.
jbl2480@hotmail.com
Deltidare på Hifikit
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000