HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Let;s Dance
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Eriksson
Member

812 Posts

Posted - 2011/02/25 :  16:41:05  Show Profile Send Eriksson a Private Message  Reply

Då var det återigen dags för en pangkväll med Let;s Dance. Jag hoppas som vanligt att Sveriges deltagande i detta blir över förväntan. . Obs att det behövs absolut inga överladdningar av vissa varor för att titta på detta program, vanligt vatten funkar alldeles utmärkt, till skillnad från melodifestivalen, som kanske enligt min åsikt, kanske behöver, något lite mera adlelses extra.

Jag förmodar att det absolut inte behövs något mera #8221;extra#8221; i Kalmar heller.

Eriksson.

Fuling
DIY-Harry 2006, 200.000-klubben

7824 Posts

Posted - 2011/02/25 :  16:46:01  Show Profile Send Fuling a Private Message  Reply
"Får jag lov eller ska vi dansa först?"

"För mig påverkar inte priset kabelns elektriska egenskaper och därmed deras påverkan på ljudet"
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2011/02/25 :  21:48:24  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Vi missar detta fantastiska .... program ikväll. Skypar med släkten i St Petersburg.
Å nadra sidan tycker jag just detta program erbjuder en alldeles speciell dimension av ... ja, nånting som varken är underhållning, spänning eller, som programtiteln antyder, dans.
Förra fredagen hade den kvinnliga programvärdinnan vett att klä sig vettigt.
Sedan förstår jag inte "juryn" som tydligen hämtats upp från något träsk i Dalsland. Höga poäng ges gladeligt till ekskåp som fyllts med blyskrot och som i bästa fall tar 5-6 "danssteg", oftast då inte i takt med musiken medan viga och dansanta tävlande får minuspoäng.
Dessutom dansar man ju alla danser i ultrarapid, vari består svårigheterna då??
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000