HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Wingsuit Basejumping - The Need 4 Speed: The Art o
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

M_G
Member

102 Posts

Posted - 2011/02/25 :  16:35:15  Show Profile Send M_G a Private Message  Reply
Jag finner verkligen inte ord för att beskriva hur grym det här filmklippet är. Dessutom, sanslöst bra låt!

http://www.youtube.com/watch?v=oaMTSOI1Zk4&feature=related

Edited by - M_G on 2011/02/25 16:38:19

hoktuna
Jultomte

2786 Posts

Posted - 2011/02/25 :  18:50:13  Show Profile  Visit hoktuna's Homepage Send hoktuna a Private Message  Reply
Jag har kollat han i svart tidigare.
FYYYY SAAAAATAN wicken rusch

Delägare och driver företaget www.westerasmarkiser.se
Go to Top of Page

guy gadbois
Member

2415 Posts

Posted - 2011/02/25 :  23:47:54  Show Profile Send guy gadbois a Private Message  Reply
Ligger han inte väl nära träd och krön? Inte mycket marginaler direkt för felbedömningar... Han kan ju inte direkt gira och stiga särskilt mycket...

Min anläggningstråd
Go to Top of Page

M_G
Member

102 Posts

Posted - 2011/02/26 :  16:17:25  Show Profile Send M_G a Private Message  Reply
nej, inte mycket marginaler där inte. Själv så skulle jag hålla mig en bra bit ifrån allt vad berg heter. :) Men oavsett så tror jag fan att jag har hittat meningen med livet!! Någon som i göteborgstrakten som också känner sig sugen på att testa? ;)
Go to Top of Page

FForsman
100.000-klubben

2592 Posts

Posted - 2011/02/26 :  20:09:13  Show Profile  Visit FForsman's Homepage Send FForsman a Private Message  Reply
Jag har kört ganska extrem offpist tidigare men det står sig rätt lamt i jämförelse. . .

/mvhff

Ett forum blir till det som medlemmarna bidrar med. Skriv!

Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2011/02/26 :  20:31:35  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Säkert åker man närmare o närmare ju säkrare man blir
Go to Top of Page

hoktuna
Jultomte

2786 Posts

Posted - 2011/02/26 :  22:06:34  Show Profile  Visit hoktuna's Homepage Send hoktuna a Private Message  Reply
Jag har gjort ett tandemhopp från 4000m och kännt på fritt fall och hur man kan styra med kroppen och händerna.

Delägare och driver företaget www.westerasmarkiser.se
Go to Top of Page

miaber
Member

1345 Posts

Posted - 2011/03/04 :  18:25:23  Show Profile  Visit miaber's Homepage Send miaber a Private Message  Reply
Riktigt häftigt! Man får lust att prova, men troligtvis skulle den impulsen snabbt lägga sig när man stod vid klippkanten.

Var även tvungen att kolla upp Hybrid. Ihop med filmen var musiken fantastisk, utan densamma var den ganska okej också.

http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=50098
Go to Top of Page

M_G
Member

102 Posts

Posted - 2011/03/06 :  23:12:17  Show Profile Send M_G a Private Message  Reply
För att ens så sätta på sig en wingsuit vid fallskärmshoppning så måste man ha 500 vanliga hopp bakom sig. (dock efter att ha genomgått en liten utbildning) Om man inte vet vad man sysslar med så är de lite av en dödsfälla de där så det är förståligt. Man bör nog ha minst ett par hundra wingsuit hopp bakom sig innan man ska våga sig på base med wingsuit. (och även en drös vanliga basehopp) Resan är lång innan man kan börja hoppa base med wingsuit men fy helvete vilken kick det lär ge! :)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000