HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Varning för snowracer
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

räven
Member

3653 Posts

Posted - 2011/01/09 :  21:37:31  Show Profile  Visit räven's Homepage Send räven a Private Message  Reply
Ligger på Danderyds sjukhus och väntar på operation av bruten fotled efter en åktur med nämnda farkost. Vad jag egentligen vill med detta inlägg är att säga: Snowracer med 95kg på i brant backe är riskabelt.Var lite försiktiga i backarna så blir det kul längre. Må gott!

ombud för Intelligent Sound

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2011/01/09 :  21:45:47  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Jag och min fru (som du träffade när du hämtade din ryggsäck) lider med dig.
Go to Top of Page

opethic
Member

2890 Posts

Posted - 2011/01/09 :  21:50:46  Show Profile  Visit opethic's Homepage Send opethic a Private Message  Reply
quote:
Snowracer med 95kg på i brant backe är riskabelt.

OK, men hur är det med oss fullvuxna som väger tresiffrigt?
Kan vi åka utan att behöva oroa oss?


Lycka till med operationen och krya på dig räven.

Hårdrock på CD & vinyl, nytt och begagnat: http://voodoomusic.tictail.com/
www.facebook.com/BurningSkullRec
Go to Top of Page

räven
Member

3653 Posts

Posted - 2011/01/09 :  21:52:33  Show Profile  Visit räven's Homepage Send räven a Private Message  Reply
6-8 veckors sjukskrivning. :(

ombud för Intelligent Sound
Go to Top of Page

tober
Component.se

1318 Posts

Posted - 2011/01/09 :  22:06:28  Show Profile  Visit tober's Homepage Send tober a Private Message  Reply
Men ack så skoj det är! Åkt väldigt mycket i år och hoppas det blir minst lika mycket nästa år.

Krya på dig!

Driver sajten component.se.
Go to Top of Page

svejk
NA addikt

3505 Posts

Posted - 2011/01/09 :  22:15:01  Show Profile Send svejk a Private Message  Reply
Finns ett gammalt ordstäv som är klockrent "Surt sa Räven" Trist olycka men va gör man shit happens krya på dig.


pryttlar http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27255
Sugen på att lyssna? Skicka PM
Svejk
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7709 Posts

Posted - 2011/01/09 :  22:16:44  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Oj

Stackars dig, hur skall det gå och stå i affär hela dagarna?

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Marina Jansson
Member

2328 Posts

Posted - 2011/01/09 :  22:43:41  Show Profile Send Marina Jansson a Private Message  Reply
Det var inte roligt.

Jag hoppas på snabb bättring.

Waf, Waf!

Go to Top of Page

Mickel-mackel
RödaTråden vinnare

4935 Posts

Posted - 2011/01/09 :  22:45:20  Show Profile Send Mickel-mackel a Private Message  Reply
Det är inte bara fotleder som lever farligt, även om det är allvarligare.

I förr-förr-går åkte jag pulka, mobiltelefonen försvann givetvis.
Märkte det inte förrän dagen efter, och då hade det snöat ymnigt under dagen-kvällen-natten.

MEN, idag hittade jag den, tack för tövädret!
Telefonen är inte provkörd än, den ska få torka ordentligt först, men det var en billig trots allt så
det kan väl kvitta. Men att slippa spärra kort och få ut nya är alltid nåt värt.


Krya på dig räven. Hoppas du får mycket blommor, men framförallt chokladaskar ...
Eller vänta nu, sa du 95 kg ...

Go to Top of Page

bearwik
200.000-klubben

4289 Posts

Posted - 2011/01/09 :  23:04:18  Show Profile Send bearwik a Private Message  Reply
Krya på dig Räven, det positiva är att du hinner lyssna mycket på musik.

Jävligt nöjd Tannoyägare!
Mer membranyta åt folket!
Min rigg: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70066


Go to Top of Page

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2011/01/09 :  23:12:37  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message  Reply
Vilken tur att jag inte fick en snowracor i julklapp.

Bättring på dig räven, hoppas att det inte gjorde för ont.

PG

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.


Go to Top of Page

Kmj
Member

2870 Posts

Posted - 2011/01/10 :  06:08:09  Show Profile Send Kmj a Private Message  Reply
no pain, no gain

.....where the music comes to die.
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2011/01/10 :  07:13:22  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Aj aj låter inget skönt det där.
Ska hålla mig borta från pulka backarna.

Krya nu på dig o passa på o lyssna på massa musik

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts

Posted - 2011/01/10 :  07:43:54  Show Profile Send Vox a Private Message  Reply
quote:
6-8 veckors sjukskrivning. :(

Kom ihåg att oavsett vad läkaren säger så är det arbetsgivaren som avgör om du är arbetsför eller inte när det gäller de två första veckorna.

Hur som helst, krya på dig......

"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Go to Top of Page

räven
Member

3653 Posts

Posted - 2011/01/10 :  08:32:54  Show Profile  Visit räven's Homepage Send räven a Private Message  Reply
Ligger och funderar vad jag ska använda min lediga tid till. Anläggningen är isärplockad och högtalarna uppsågade för inbyggnation av slutsteg. Det blir nog en del film och kanske plocka fram gitarren jag köpte för nåt år sen som sen bara blev liggandes.

ombud för Intelligent Sound
Go to Top of Page

McGyver
Member

1737 Posts

Posted - 2011/01/10 :  08:51:17  Show Profile  Visit McGyver's Homepage Send McGyver a Private Message  Reply
Krya på dig!

Själv skall jag iväg till Schenkerombudet idag och hämta en ny framskida till ungarnas Snowracer som de fick i julklapp.
Den överlevde endast ett åk i den branta backen med 85kg som last - 6-åringen grät hela vägen hem!

/R

The probability of someone watching you is proportional to the stupidity of your action.
- A. Kindsvater
Go to Top of Page

CC
Member

3981 Posts

Posted - 2011/01/10 :  09:18:06  Show Profile Send CC a Private Message  Reply
gillar inte is... inte i sluttande backar... och utan en skyddande plåtkaross!


(Bortsett från när man tar isen från frysen för att placera som bitar i trevliga glas med intressant innehåll...)

"I am not young enough to know everything"
- Oscar Wilde -

"Simplicity is the ultimate sophistication"
- Leonardo da Vinci -
Go to Top of Page

räven
Member

3653 Posts

Posted - 2011/01/10 :  14:44:57  Show Profile  Visit räven's Homepage Send räven a Private Message  Reply
Back on track! Operationen avklarad, nu ska jag vänta ett dygn innan gipset ska på.

ombud för Intelligent Sound
Go to Top of Page

classe
Member

1625 Posts

Posted - 2011/01/10 :  18:14:01  Show Profile Send classe a Private Message  Reply
vet huur du känner dig gjorde samma op förra året krya på dig,

18 ska de va.
Go to Top of Page

Goldfinger
Member

1797 Posts

Posted - 2011/01/10 :  21:34:19  Show Profile Send Goldfinger a Private Message  Reply
Vad trist, krya på dig Calle.

Mäter det bra så är det iaf inte dåligt..
Go to Top of Page

räven
Member

3653 Posts

Posted - 2011/01/10 :  21:54:49  Show Profile  Visit räven's Homepage Send räven a Private Message  Reply
Tack allihop för er omtanke och medkänsla.

ombud för Intelligent Sound
Go to Top of Page

räven
Member

3653 Posts

Posted - 2011/01/11 :  15:59:54  Show Profile  Visit räven's Homepage Send räven a Private Message  Reply
Hemma igen med kryckor, duschpall, en låda citodon och 1o stycken fragmin-sprutor som jag ska injicera en om dan själv i magen.

Fy bubblan va mycke sk*t för en vurpa i pulkabacken.

(p.s jag har också en metallplatta och lite skruv i benet med mig hem)

ombud för Intelligent Sound
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7709 Posts

Posted - 2011/01/11 :  16:04:50  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Jag lät min son (16)ta sprutan vilken han gladeligen gjorde. Gissar att han ville ge igen på farsan.

Det är inte helt lätt att göra det på sig själv, man blir så bödig.


Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

räven
Member

3653 Posts

Posted - 2011/01/11 :  16:57:30  Show Profile  Visit räven's Homepage Send räven a Private Message  Reply
Jag satte första sprutan själv

ombud för Intelligent Sound
Go to Top of Page

Marina Jansson
Member

2328 Posts

Posted - 2011/01/11 :  23:41:30  Show Profile Send Marina Jansson a Private Message  Reply
Modigt, Räven!
Jag är som Micke alldeles för blödig för sånt.

Waf, Waf!

Go to Top of Page

räven
Member

3653 Posts

Posted - 2011/01/12 :  09:00:04  Show Profile  Visit räven's Homepage Send räven a Private Message  Reply
Jag är egentligen en riktig hare när det kommer till smärta men det här måste ju göras, så det är bara å göra.

ombud för Intelligent Sound
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000