Köpt element av dom, men de hade packat lite dåligt då ett av elementen tappat sina skyddsdistanser men det verkar som inget blev skadat. Beställt filterdelar nu då priset var oslagbart (de hade kampanj). Från Holland till Sverige går det fort, men därefter har Posten ansvaret och de verkar ha problem med leveranserna för närvarande. Räknar med 1 veckas leveranstid (max).
maal: du borde få dem snart. Har du kollat vilka som fattas? Mina spolar låg på lager i några dagar innan de skickades förra veckan, men nu är de snart här enligt trackinginfon.
Beställde ett par 15W/8531K00 28/10 och fick betalningen verifierad 31/10 och nu har det stått "Backorder, Waiting for confirmation" i över 2 veckor..
Det tråkiga är att på sidan med elementet stod det "2 piece(s) available from stock" när jag beställde så jag trodde då att dom hade dessa på hyllan. Vilket det fortfarande gör förresten. Har mailat utan att få svar.
Nåja, har beställt förut och det har funkat bra, och priserna är svårslagna. Får torrsimulera och jobba med testlådan så länge