Author |
Topic |
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2011/01/04 : 10:32:08
|
Hoj-hoj
Vi har tittat på tv via Boxer de senaste tre åren. Saknaden efter BBC-kanaler börjar bli för svååååår
Vad har Ni för erfarenheter av Viasat, via parabol
Ä dä nåt å hänga i granen tro?
Tackar o Bugar! M |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
brewitz
SW-hantering
1624 Posts |
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2011/01/04 : 20:12:26
|
Ohhhhh
Äkta BBC Inget hopskrapat mojs för kolonierna inte.
TACK!!!
M |
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
|
Roq
RödaTråden Vinnare
2892 Posts |
Posted - 2011/01/04 : 21:16:51
|
Och skulle det inte blir Sky så tycker jag Canal Digital framför viasat. Jag saknade både alla BBC-kanalerna och alla Discovery med viasat. Nu är ordningen återställd med Canal digital. |
|
|
ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben
8776 Posts |
Posted - 2011/01/04 : 21:40:11
|
Sänder inte BBC okodat? Jag har för mig att det ska gå att få in i delar av Sverige med tillräckligt stor parabol. Det är nog egentligen tänkt att det inte ska gå, men satelliten har en sidolob om jag minns rätt. Sky går väl egentligen inte utan UK-adress? Vad den där firman gör vet jag inte, men jag gissar att Sky inte gillar det... |
Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!HiFiForum.nu's Artikelregister | Regler |
|
|
brewitz
SW-hantering
1624 Posts |
Posted - 2011/01/05 : 07:07:50
|
Sky ar inget problem i atminstone Frankrike, kanske ar det annorlunda i Sverige men mr Murdoch gillar pengar sa det borde vara ok.. |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2011/01/05 : 15:04:31
|
Freesat verkar var prcis vad vi är ute efter
http://www.astra2d.com/
Jaga kunskap/hårdvara
M
Felfelfel
Måste vara via 2A eller B.
M |
Mr 500! |
Edited by - mace on 2011/01/05 15:26:23 |
|
|
ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben
8776 Posts |
Posted - 2011/01/05 : 15:10:31
|
quote: Sky ar inget problem i atminstone Frankrike, kanske ar det annorlunda i Sverige men mr Murdoch gillar pengar sa det borde vara ok..
Problemet är nog inte Murdochs eventuella sug efter pengar, utan att programrättigheterna egentligen inte tillåter att några utanför det egentliga sändingsområdet tar emot kanalerna. Om sedan Sky verkligen orkar hålla på att jaga de som gör det är nog en annan femma, men ringer du direkt till Sky och försöker teckna abbonnemang så gissar jag att det går tämligen dåligt.
Samma sak gäller egentligen BBC och det är nog mest en teknisk brist att det går att få in i Sverige. Samma sak är det med BBC:s webb-tv som ju inte fungerar i Sverige om man inte kör via en lämplig proxy. |
Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!HiFiForum.nu's Artikelregister | Regler |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
|
|
Topic |
|