HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Två Spotify accounts?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Wheels
Semester på egen begäran

821 Posts

Posted - 2010/09/03 :  16:43:52  Show Profile Send Wheels a Private Message  Reply
Går det?
Eller tycker den att ett IP nummer räcker med gratis versionen?
Jag och min dotter krigar ibland med att försöka "överta".
Nu brukar jag vinna.
Men undrar bara.

JonasY
Member

1019 Posts

Posted - 2010/09/03 :  17:07:14  Show Profile Send JonasY a Private Message  Reply
Har haft 3 Spotify-konton, varav 2 betal, hemma utan några som helst problem ... vill du ha invites?

Music Streamer+ > Musical Fidelity A1 > Ino Audio pIP
Go to Top of Page

bibl
100.000-klubben

987 Posts

Posted - 2010/09/03 :  17:12:45  Show Profile Send bibl a Private Message  Reply
Du loggar ju in med programvaran så det har väl inget att göra med ip-nr. Här hemma har vi en kabel ut, en router och sedan två burkar. Inga problem att köra två spotify samtidigt.
Go to Top of Page

Wheels
Semester på egen begäran

821 Posts

Posted - 2010/09/03 :  20:00:06  Show Profile Send Wheels a Private Message  Reply
Ahh!
Tack för klarheten!
PM skickat JonasY
Go to Top of Page

pak
Member

1572 Posts

Posted - 2010/09/03 :  21:39:56  Show Profile Send pak a Private Message  Reply
Jag har 3 "open" konton här.
Lite ledsamt att man bara får 20 tim i veckan.
Dottern vill ha mer musik än så
Går det att ändra till "free" om man får invite eller måste man göra ett nytt konto igen??
Nån som vet?

-----------OBS------------
Inte att förväxlas med den andra med nästan samma namn!
Go to Top of Page

Lovan
Member

3166 Posts

Posted - 2010/09/06 :  20:17:46  Show Profile Send Lovan a Private Message  Reply
Vad jag har förstått det så kan man inte ändra från open till free. Invites finns det nog en hel drös av om man vill ha men då lär man nog skapa nya konton. Antar att man kan radera openkontot och använda samma användarnamn på en invite men då måste man nog lägga upp alla spellistor och sånt på nytt.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000