HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Comhem sänker priset på bredband
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Kaktus
Member

545 Posts

Posted - 2010/08/18 :  11:00:40  Show Profile Send Kaktus a Private Message  Reply
För er som har comhem som bredbandsoperatör
Ringde igår comhem om kabeltvabonnemanget och fick då höra att "vi har sett över vår prisplan och erbjuder nu 5MB 50 kr billigare än du har för 2MB idag, vill du ha det?".
Comhem gör ju så där, dom är roliga...
Det blir nu 199 kr har jag för mig.

Gaffa
fd. Mabuse

1455 Posts

Posted - 2010/08/22 :  22:09:52  Show Profile  Visit Gaffa's Homepage Send Gaffa a Private Message  Reply
Flera av mina grannar har haft mycket strul med Comhem internet. Själv har jag varit trogen Bredbandsbolaget-kund i 10år. Bortsett från lite inkörnings-strul med Turbo-DSL har jag varit nöjd med deras tjänster. De senaste åren har mitt T-DSL levererat 8Mbit upp och ca 30Mbit ner. Men det kostar... 400kr/mån.

Skeptic Friends Network
"When the going gets tough, the tough get duct-tape..."

"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Go to Top of Page

Kaktus
Member

545 Posts

Posted - 2010/09/02 :  14:33:44  Show Profile Send Kaktus a Private Message  Reply
jag tycker 2mb funkat utmärkt...
Jag skulle snarare vilja pressa priset. vi är 35 lägenheter i huset som alla sitter och pröjsar 200 kr per månad. telis har lämnat en fiber i källaren... Det borde gå ordna bättre.
Go to Top of Page

lennartj
Member

1273 Posts

Posted - 2010/09/02 :  17:12:00  Show Profile Send lennartj a Private Message  Reply
Jag har haft minimalt strul med Comhem sedan närmare 10 år.
Nu betalar jag 399 kr/mån för 100/10 Mbps inklusive ny router med Gbit och trådlöst.
Egna tester har visat att de levererar vad de lovar.
Det går bland annat att se strömmande HDTV utan hack om servern inte är överbelastad och nedladdningar går givetvis i ett huj.

/lennartj
"Friskt kopplat, hälften brunnet"
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000