En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
PS.Horn hör hemma på Älgar och glas är gjort av grus DS ;-)
Eftersom jag använde materiel som fanns i källaren t.e.x 190mm formrör för midbasarna så blev placeringen styrd av det. Jag testade lite i edge och det är inte optimalt men inte helt åt skogen heller. Detta är midbasarna http://www.tymphany.com/datasheet/printview.php?id=16
Fastnade i fotöljen inatt.
En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
Dessa TB 3" bredisar kan jag verkligen rekomendera låter riktigt bra och spridningen är kalas. En ny favorit. Även Peerless midbasen var en trevlig överaskning, ren bas och inga missljud när man pressar den.
Gamla favvisar: TB:s 4" bredis papperskon med bambufiber. Jordans JXr6HD eminent bredis med utsträckt frekvens uppåt DIY hifiupply NeoFone 5.25" bredis med behandlad alukon (Tyvärr ur produktion)
Hittade en väldigt informativ artikel i ämnet på Quarter-wave.com. Där förklarar MJK hur han resonerar vid designen av en OB och vad Tovan är bra på och inte mm.
/mvhff
Ett forum blir till det som medlemmarna bidrar med. Skriv!