HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 cyckelsemester
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

hoktuna
Jultomte

2786 Posts

Posted - 2010/07/08 :  16:16:44  Show Profile  Visit hoktuna's Homepage Send hoktuna a Private Message  Reply
Första etappen avklarad.tältet är monterat.
vi är i fiskeboda vid hjälmarens strand.

Delägare och driver företaget www.westerasmarkiser.se

svejk
NA addikt

3505 Posts

Posted - 2010/07/08 :  16:19:28  Show Profile Send svejk a Private Message  Reply
Kommer ni åt Örebro bjuder jag på fika om det passar


pryttlar http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27255
Sugen på att lyssna? Skicka PM
Svejk
Go to Top of Page

hoktuna
Jultomte

2786 Posts

Posted - 2010/07/08 :  16:23:01  Show Profile  Visit hoktuna's Homepage Send hoktuna a Private Message  Reply
jag slår en pling när vi är i örebro.

Delägare och driver företaget www.westerasmarkiser.se
Go to Top of Page

hoktuna
Jultomte

2786 Posts

Posted - 2010/07/08 :  17:38:07  Show Profile  Visit hoktuna's Homepage Send hoktuna a Private Message  Reply
trangia kaffe med avec

Delägare och driver företaget www.westerasmarkiser.se
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2010/07/08 :  17:49:21  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Kul kompisar från fjärran land planerar att komma till Sverige på stor cykelrunda. Kanske någon ville cykla med en bit, bjuda på fika eller bara öva sina kunskaper i främmande språk (ryska).
Återkommer.

Hoktuna, du får gärna göra strandhugg i Vänersborg också, så kan vi visa dig stadens stolthet, den stora bandyhallen.
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2010/07/08 :  18:57:24  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
När ni ändå är i Vänersborg så kan ni ju ta svängen till Kareby också på en fika. Här har vi ingen
ofinansierad bandyhall att skryta med men jag har byggt en kompost av spillvirke idag. Alltid något.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

brewitz
SW-hantering

1624 Posts

Posted - 2010/07/09 :  09:45:10  Show Profile Send brewitz a Private Message  Reply
Bernt:
Go to Top of Page

hoktuna
Jultomte

2786 Posts

Posted - 2010/07/09 :  13:29:34  Show Profile  Visit hoktuna's Homepage Send hoktuna a Private Message  Reply
öm i röven.nu far vi till vinön o äter på värdshuset

Delägare och driver företaget www.westerasmarkiser.se
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2010/07/09 :  18:35:41  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Du har väl sådana där cykelbyxor som saknar söm i röva ....
Go to Top of Page

hoktuna
Jultomte

2786 Posts

Posted - 2010/07/09 :  18:53:46  Show Profile  Visit hoktuna's Homepage Send hoktuna a Private Message  Reply
jag har gel under hela paketet

Delägare och driver företaget www.westerasmarkiser.se
Go to Top of Page

asto
Member of Nerikes Audiofiler

2011 Posts

Posted - 2010/07/10 :  11:39:15  Show Profile Send asto a Private Message  Reply
Känner till besvären Hoktuna, cyklade till stugan i Finland för ett antal år sedan. 66 mil och 5 dagar, sedan var järnhästen min ovän i resten av mitt liv
Go to Top of Page

hoktuna
Jultomte

2786 Posts

Posted - 2010/07/11 :  16:20:58  Show Profile  Visit hoktuna's Homepage Send hoktuna a Private Message  Reply
örebro!
nu är vi halvvägs!

Delägare och driver företaget www.westerasmarkiser.se
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000