HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Londond 3-4 dagar boende?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

hoktuna
Jultomte

2786 Posts

Posted - 2010/07/06 :  18:52:56  Show Profile  Visit hoktuna's Homepage Send hoktuna a Private Message  Reply
Vart bor man bra och billigt första gången man far till London?

Delägare och driver företaget www.westerasmarkiser.se

BosseBula
Klubbmästare eoJeud, 100.000-klubben

3057 Posts

Posted - 2010/07/06 :  22:11:31  Show Profile Send BosseBula a Private Message  Reply
Kolla tex hotels.com. Jag bodde här senast, 1 natt: "Best Western Mornington Hotel
12 Lancaster Gate, London W2 3LG United Kingdom". 100 euro för en natt inkl frukost. Inte megabilligt kanske. Men rätt bra läge och frukosten var bra.

Klubbmästare eoJeud - Kontakta mig eller Anton om ni vill bli medlemmar
Min medlemstråd
Go to Top of Page

Micke65
Member

471 Posts

Posted - 2010/07/07 :  01:22:25  Show Profile Send Micke65 a Private Message  Reply
Hej,
Vi bodde på www.elizabethhotel.com i början på juni och det var helt ok.
Trestjärningt hotell med bra betyg på booking.com
Hotellet ligger på promenadavstånd från Victoria Station.
/Micke

Go to Top of Page

Gaffa
fd. Mabuse

1455 Posts

Posted - 2010/07/10 :  12:12:16  Show Profile  Visit Gaffa's Homepage Send Gaffa a Private Message  Reply
Kom ihåg att Aircondition är A&O på hotellrummet om man åker på sommarhalvåret.

Edit:
De senaste två gångerna jag och min fru har varit i London bodde vi på Quality Crown Hotel på 162 Cromwell Road, i Kensington. Små rum, med A/C ett kvarter ifrån Sainsbury (motsvarande ICA Maxi, där man kan köpa frukostmackor och yoghurt om man tycker frukosten är för dyr.)
Hotellet har fått mycket kritik för de små rummen, men ska man bara sova där behövs inte mer, i övrigt tycker jag att rummen var fräscha. För hotel i den prisklassen är den klart godkänt. Inte mitt i smeten (=ta tunnelbanan) men prisvärd.
Vi bokade online, och fick var fjärde natt gratis.

Skeptic Friends Network
"When the going gets tough, the tough get duct-tape..."

"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka

Edited by - Gaffa on 2010/07/10 14:15:38
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2011/01/25 :  12:52:34  Show Profile Send mace a Private Message  Reply
Vi åker snart, bra då jag letar hotell

M

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.


Mr 500!
Go to Top of Page

Gaffa
fd. Mabuse

1455 Posts

Posted - 2011/01/25 :  16:41:55  Show Profile  Visit Gaffa's Homepage Send Gaffa a Private Message  Reply
Nästa gång vi åker till London är det stor chans att vi väljer samma hotell igen.

Skeptic Friends Network
"When the going gets tough, the tough get duct-tape..."

"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Go to Top of Page

Gustaf
Member

398 Posts

Posted - 2011/01/28 :  12:54:30  Show Profile Send Gustaf a Private Message  Reply
Min flickvän och jag bodde på Marriott i Docklands senast vi var där. Nu om två veckor är det dags igen men då blir det Hilton i Docklands. Jag skulle starkt rekommendera att kolla på dessa och även andra affärshotel. Docklands ligger lite avsides men kommunikationerna är goda och hotellen mycket fräscha. Under helgerna sjunker priserna rätt så radikalt och Hilton kör nu en 50%-kampanj. Så för oss blir det nu totalt ca 1000kr/natt inklusive frukost (som tydligen ska vara rätt så extrem enligt kommentarerna på nätet...).
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2011/01/28 :  14:22:15  Show Profile Send mace a Private Message  Reply
Det bidde Hilton här oxå Metropole närmare bestämt. Mycket tack vare 50% weekend, men mest tack vare min tokiga mamma

Ahhh! jag ska bada i poolen!

M

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.


Mr 500!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000