HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Allt sålt, JBL,NAD, Ontech etc
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Micke Y
100.000-klubben

7709 Posts

Posted - 2010/06/01 :  12:15:35  Show Profile Send Micke Y a Private Message
Jag har sagt tappat sugen och inte använt mitt system sedan januari och nu är det bara att inse att jag måste börja om från vitt papper och se om jag kan hitta tillbaka. Därför är hela mitt system till salu



SÅLT
JBL 4430
Sony X5000 CD
TEAC P500 drive
NAD M3
JBL 4425

Sista delarna av mit system att sälja är detta:

Ontech DAC

Ontech DACn är lite speciell med sin multibitomvandlare som orkar hålla upplösningen på topp i de allra mest komplexa musikpartier och med sin strömförsörjning som verkligen lyfter fram de allra svagaste detaljerna. Många har varit här och lyssnat på den så den är känd här på forumet.
Jag har haft ett gäng DAC shotouts hemma och flera gäster har själva köpt sig en likadan DAC som jag har. Den är helt enkelt bra .
Mitt exemplar är utrustad med LC Audio klocka för absolut bästa noggrannhet och lägsta jitter. Det ger fler detaljer än vanligt.
Kan skickas.

Jag skrev lite subjhektiva tankar i den här tråden http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=48975&SearchTerms=dac

Nypriset för min variant är: 24.000:-
Ytterligare sänkt pris: 7.000:-6.000:- Det är galet billigt för en sån fin DAC.





3 par Element signalkablar

Jag har 3 par Element signalkablar 2x 1m och 1x 1,5 m med Eichman bullet plugs. De är gjorda enligt Jon Risch DIY recept som finns på nätet om du vill veta i detalj hur de är gjorda. Absolut neutrala och hörs i princip inte alls = bästa möjliga enligt mig.
Prisidé: 1.000:- / par






pm eller skicka mail till michael.ydehag@gmail.com



Micke





When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.

Edited by - Micke Y on 2010/08/03 11:11:04
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000