Author |
Topic |
huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben
10180 Posts |
Posted - 2010/05/20 : 16:49:48
|
En som passar och är skön? Ventilerad.
Själv har jag en militärgrön militärhjälm (fast det är en cykelhjälm). Urcool tycker jag. Skiter i vad andra tycker. |
|
|
sopwith
Member
595 Posts |
Posted - 2010/05/20 : 17:04:43
|
Grattis!, den ser ju riktigt fin ut , jag säger bara good luck, hoppas du har bättre tur än jag hade och cykla lugnt. |
|
|
Dan Brickman
Member
1179 Posts |
Posted - 2010/05/21 : 08:15:47
|
Tackar..
Man kan ha otur med prylar ibland. En kompis till mig köpte en ny SaaB 9-5 som efter ett par månader byttes ut mot en ny. Saabs verkstad kämpade med den i omgångar men fick inge ordning på den.
Jag är inte så orolig för den verkar välbyggd och som sagt, handlarn finns ju ett stenkast bort
Min cykel är svart med silverstripes. Jag försöker väl hitta en hjälm som färgmatchar annars var ju militärgrön ett rätt häftigt val |
"My mistress eyes is nothing like the sun |
|
|
lortopalt
Member
183 Posts |
Posted - 2010/05/23 : 09:30:40
|
Du blir nog nöjd , skulle jag tro. Jag har själv en Nishiki Pinnacle MTB och är helnöjd. Har nyligen köpt en Specialized Tarmac , en racer, en helcarbon hojpa, mmmmm, bara det här skitvädret slutar så sticker jag ut direkt. Angående Saab 95:an så inga jämförelser med den tack, det är skitbilar. LoL! |
|
|
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare
8011 Posts |
Posted - 2010/05/24 : 08:31:05
|
@Dan Brickman - Grattis till Nishiki-köpet. Till skillnad mot sopwith har jag mycket goda erfarenheter av min Nishiki 608 som jag köpte för fyra år sedan. Lätt, underbar att cykla på och inte ett fel! Inte ens en punktering - och då cyklar jag enbart i stan. Pumpat däcken varannan månad, sedan har det enbart varit att cykla på.
Köp f ö en hjälm som syns. Obeskrivligt gul, giftgrön eller orange till exempel...
/Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
Edited by - Jörgen_G on 2010/05/24 08:32:48 |
|
|
Topic |
|