HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Fler som är fast utomrikes pga vulkanutbrottet?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2010/04/18 :  16:46:54  Show Profile Send U1 a Private Message  Reply
JAG KOMMER HEM!!!! Så lätt slipper ni inte mig! Åker till Thailand, sen till Rom och därifrån med bus hem till sverige!!! Man måste vara kreativ! Blir dock en ganska lång resa
Go to Top of Page

Leffler
Member

601 Posts

Posted - 2010/04/18 :  17:53:12  Show Profile Send Leffler a Private Message  Reply
Ja, tjänsteresor är klart överreklamerade. Långa dagar inkl resorna, oftast hinner man knappt se staden man kommer till, ett hotellrum är alla andra lika, tidig frukost också iväg på möten igen. Jag åker mest Göteborg - Stockholm, Köpenhamn, Oslo, och försöker åka över dagen närhelst det är möjligt.
Go to Top of Page

fripps
Member

652 Posts

Posted - 2010/04/18 :  18:45:11  Show Profile Send fripps a Private Message  Reply
Sitter på Mallorca, har haft styrelsemöte som har blivit lite förlängt. Tar nog en bil hem Förövrigt, kalasväder

Fredrik

Advantage S1 -> Transparent Plus -> Bladelius Idun -> Transparent Plus -> Bladelius Grendel med kondensatorbank -> Transparent Plus -> Burmester B50

Medlem i ASO
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2010/04/19 :  09:59:36  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Hepp!!

Hemma kl 03.30 efter 30 tim på buss
Det gick väldigt stilla o det roligaste av allt var att våra 4 spanska chafförer aldrig har varit utanför Spanien.
Men dom körde bara fel 3 ggr så det var Ok!

Borta bra, hemma ZZzzzzz ZZzzzzz

Hoppas du kommer hem U1

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Marina Jansson
Member

2328 Posts

Posted - 2010/04/19 :  11:08:17  Show Profile Send Marina Jansson a Private Message  Reply
Välkommen hem, Johan!

Waf, Waf!

Go to Top of Page

johan.björklund

20859 Posts

Posted - 2010/04/19 :  11:15:38  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Tack Marina!
Jag lider verkligen med er andra som fortfarande är fast o hoppas det löser sig snabbt!!

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2010/04/19 :  17:06:20  Show Profile Send U1 a Private Message  Reply
Skönt Johan, jodå som jag skrev tidigare så ser det ut som det är löst.
Go to Top of Page

johan.björklund

20859 Posts

Posted - 2010/04/19 :  18:50:04  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply

Trevlig Resa !!!

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

fidelityn
Member

870 Posts

Posted - 2010/04/20 :  11:09:16  Show Profile Send fidelityn a Private Message  Reply
Inte fast själv men beställd elektronik blev ståendes i Bahrain
Go to Top of Page

brewitz
SW-hantering

1624 Posts

Posted - 2010/04/21 :  09:51:57  Show Profile Send brewitz a Private Message  Reply
Inte fast men hade ställt in mig på besök här i London i helgen som nu inte blir av. Det blir till att gå en runda på golfbanan istället, stackars mig.
Go to Top of Page

fixarstig
Member

1752 Posts

Posted - 2010/04/24 :  17:58:40  Show Profile Send fixarstig a Private Message  Reply
Min svåger ringde förra torsdan och frågade om jag hade nåt särskillt för. Vadådå sa jag istället för att lägga på luren. Jo vi sitter fast i San Lorenzo, Italien. Kan du hämta oss. Satte mig i bilen nästa dag och drog iväg. 230 mil senare möttes vi lördag eftermiddag så han kunde lämna tillbaka hyrbilen i Nice han haft men ej fick ta till Sverige. Hem söndag morgon och i Sollentuna måndag middag. Sen hem till Horla. Snacka om att vara bombad och drabbat av askan när jag kom hem efter ca 550 mil.

Mera bilder åt folket
Go to Top of Page

U1
Member

3319 Posts

Posted - 2010/04/24 :  19:30:29  Show Profile Send U1 a Private Message  Reply
Kom hem i fredags efter 63 timmars resande! Tur min sambo bokat SPA till oss för helgen
Go to Top of Page

johan.björklund

20859 Posts

Posted - 2010/04/24 :  21:23:37  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Välmommen hem Johan!

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000