HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Så ska det låta - suger!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2010/04/17 :  09:34:23  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
Ska erkänna att vi tillbringat en fredagkväll med mina föräldrar och tittat på allehanda besynnerliga program av svensk flåshurtig karaktär. Tor de (gamla folket) tittade på deltävlingarna till melodifestivalen, Lets Dance (Let's Deaux), Körslaget mm ... inte riktigt vår kulturella och intellektuella underhållningsprofil.
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7379 Posts

Posted - 2010/04/17 :  09:42:32  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
quote:
Så ska det låta - suger!

Instämmer.

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

ekman
Member

270 Posts

Posted - 2010/04/17 :  17:08:52  Show Profile Send ekman a Private Message  Reply
Medelsvenssonprogrammet nr.1

Fredagsmys med familjen framför så ska det låta...
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2010/04/18 :  08:34:18  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message  Reply
Igår fredags var det ett snäpp bättre!

Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

lortopalt
Member

183 Posts

Posted - 2010/04/18 :  16:14:46  Show Profile Send lortopalt a Private Message  Reply
Som tidigare nämts om att det finns andra kanaler: och?
Jag tycker att man kan få gnälla hur mycket man vill, på som man själv tycker , usla program ! Så ska det låta suger, YES! Körslaget: vilket jävla skit! Schlagertjafset: blir sämre varje år, borde ha slagit i taket för länge sedan!Alla dessa värdelösa såpor, det har tydligen börjat någon ny som letar efter Julia eller va fan hon heter! Det är illa när Rapport o Aktuellt är det bästa på TV, och jodå jag har oändligt med kanaler att välja på .
Jo en sak till: ja, jag är 50+! ha ha
Go to Top of Page

soundbrigade
Semesterfirare

7879 Posts

Posted - 2010/04/18 :  18:07:17  Show Profile Send soundbrigade a Private Message  Reply
WORD!!!

Värst är väl de serier som är dåliga kopior av amerikanska. Och så blir man ju helt lack av svenska snälligheten. Har sett en halv minut på Julia-skiten och hört domare ösa beröm över deltagare; de är så duktiga och sjunger så bra och är så duktiga på att dansa och röra sig (ekskåp) och så kommer domen - "Du blir tyvärr inte Julia" .... Jag häpnar över den här fjåligheten. Inte undra på att ungdomar kastar sig framför tåget eller strimlar sig med rakblad när vuxna (???) inte kan ge raka besked.
Go to Top of Page

iroise
Member

1753 Posts

Posted - 2010/04/18 :  18:25:40  Show Profile Send iroise a Private Message  Reply
"Så skall det låta" och många många andra program idag suger travhästballe. Försöker istället själv ha lite kul på fredagkvällen, hellre det än att endast se andra ha kul!
Go to Top of Page

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2010/04/18 :  18:51:14  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message  Reply
Varför klaga , mitt favvoprogram är " 2 1/2 men", har givit mig många goda skratt.

Har inte kollat "Så ska det låta" de senaste säsongerna, blev lite uttjatat.

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.

Go to Top of Page

bearwik
200.000-klubben

4289 Posts

Posted - 2010/04/18 :  19:19:16  Show Profile Send bearwik a Private Message  Reply
Jag gillar Så ska det låta; oftast är det roligt och ibland får man riktiga musikaliska höjdpunkter.

Jävligt nöjd Tannoyägare!
Mer membranyta åt folket!
Min rigg: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70066

Go to Top of Page

Eriksson
Member

812 Posts

Posted - 2010/04/23 :  16:09:31  Show Profile Send Eriksson a Private Message  Reply
Vi får se hur det går ikväll.

Förra veckan var programledaren i sitt esse.

Eriksson.
Go to Top of Page

24U
Member

883 Posts

Posted - 2010/04/30 :  19:32:10  Show Profile Send 24U a Private Message  Reply
Denna kväll för en vecka sen var riktigt bra, enligt mig ivf. Få se hur detta, valborg edition, står sig...

https://www.facebook.com/stefanstudio
Go to Top of Page

Boergars
Member

1641 Posts

Posted - 2010/05/01 :  08:27:54  Show Profile  Visit Boergars's Homepage Send Boergars a Private Message  Reply
Klarade sig ganska bra. Nina Söderqvist är alltid bra, och att få höra Bobby Brown från början till slut i svensk TV var väl lätt oväntat...

SAOL säger:löda v. lödde, lött, lödd n. lött, pres. löder
sammanfoga medelst smält metall
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000