HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Denver DVD bra eller dålig
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Parry
Starting Member

32 Posts

Posted - 2007/12/16 :  18:58:50  Show Profile Send Parry a Private Message  Reply
Hej

Hat läst en del här på hifi forumet när denver spelarna lovordas...
Är de verkligen så bra och vad är de i så fall som gör dem så bra

Är de ljudet eller bilden som är vass eller är båda bra::++???

Om man tex jämför med en pioneer eller hk dvd för en 2-4000 hur pass bra är en denver då??

Köpte en dvd 1019 tror jag för 599:- med HDMI utgång och tycker den verkar bra för pengarna men hur bra är den egentligen???

Känns lite komsikt om en "skit" spelare i mångas ögon och öron skulle vara så bra som en del verkar tycka...

Hoppas på svar / Pär

Nykmark
Member

379 Posts

Posted - 2007/12/16 :  21:08:51  Show Profile Send Nykmark a Private Message  Reply
Man ska ha i åtanke att det var dom moddade Denver spelarna som blev lovordade, men dom låter absolut inte dåligt omoddade bara inte lika bra. Däremot så var inte bildkvaliteten så speciellt bra på den varianten jag provade, jag tror den hette 819.

Det är du som avgör om din anläggning låter bra!
Go to Top of Page

Parry
Starting Member

32 Posts

Posted - 2007/12/16 :  22:10:28  Show Profile Send Parry a Private Message  Reply
Tänkte ev modda den ifall de var någon vits med dr på den jag köpte.. HAr ej öppnat upp den så jag har inte sett hur den är uppbygd än...

Kansked spelar bra för sin prisklass original och kanske till och med lika bra som en dyrare svensson spelare kanske??
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000