Jag ser att du använder reälstyrning till volymregleringen.
Hur ska man göra..det är väl en balanserad utgång på försteget?
Skall man reglera varje "signal-halva" var för sig...eller bara ena "fasen"?
Edit: Frågan är alltså om utnivån från försteget skall dämpas "symetriskt"? Borde ju vara det ...men jag frågar i "fall om att" Jag har kretskort som ligger å väntar på att min ekonomi skall bli bättre..
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Edit: Sen har jag bara lite småsaker (nåja) kvar att skaffa för att kunna bygga klart mitt slutsteg (aleph mini)
Edit2: *Suck* ..Loovet.. jag glömde tacka dig för svaret....
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
OK..loovet. Ser att du skruvat fast profiler i kylaren för att sen fästa "lådplåtarna" på dessa profiler. Gängar du direkt i profil-listerna - för att kunna skruva dit plåtarna?
Stämmer att jag skruvat direkt i de profiler som jag fäst på kylelementen. Har här använt mig av M4 och godset i profilerna är 3mm och det funkar riktigt fint. Det enda stället jag inte valt att skruva direkt i profilerna, utan avnända mig av mutter, är på frontarna. Så här efteråt ångrar jag detta då det är lite trångt
Ta något med lite höjd på framförallt till slutstegen så att luftcirkulationen blir bättre..(borde ju bli det i all fall)