HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 Forummjukvara och buggar
 Hur lägger jag upp bilder / kommer åt mitt konto?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

n0p
Member

1047 Posts

Posted - 2007/05/08 :  11:52:44  Show Profile Send n0p a Private Message  Reply
Jag hade ett konto tidigare på gamla servern, hur gör jag för att komma åt och använda det (ser att mappen finns kvar) på den nya adressen.

Alltså vad är det för login och password?

Exit Planet Dust

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2007/05/08 :  11:59:20  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Det är personliga konton nu. Du ska ha fått ett PM om detta, om inte så kolla med Brewitz.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

brewitz
SW-hantering

1624 Posts

Posted - 2007/05/08 :  13:07:25  Show Profile Send brewitz a Private Message  Reply
Japp, kolla med mig.
Bara för att förtydliga vad Bernt skrev. Ett par hundra personer fick konton innan vi stängde det gamla hififorum/musik kontot. Dessa personer fick reda på detta genom ett PM. De som inte fick egna konton då har heller inte fått något PM om saken.
Go to Top of Page

brewitz
SW-hantering

1624 Posts

Posted - 2007/05/08 :  16:07:30  Show Profile Send brewitz a Private Message  Reply
Från och med nu kommer jag inte att lägga upp några fler konton innan söndag kväll (13/5). Lite semester kommer emellan.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000