HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 Forummjukvara och buggar
 Trådlåsningar i denna sektion?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2007/02/27 :  09:52:46  Show Profile Send Ayn a Private Message  Reply
Jag bara undrar varför trådar blir låsta så idogt i den här forumsektionen? Det har varit flera gånger som jag velat ställa nån följdfråga till en sak som kommit upp, men då har tråden hunnit låsas och min fråga var inte så viktig att jag vill skapa en ny tråd. Vad är det för fel med att bara låta tråden ligga öppen? Antingen finns det inget mer att säga och då löser sig problemet av sig själv ändå, eller så finns det mer och säga, och då är det ju (väl?) bra att tråden fortfarande går att skriva i.

Är det brewitz sätt att hålla reda på en todo-lista, månne?

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!

brewitz
SW-hantering

1624 Posts

Posted - 2007/02/27 :  10:00:36  Show Profile Send brewitz a Private Message  Reply
Skyldig!!!!!!!!!

Det hände en hel del i början av detta underforums historia och jag låste för att se var vi kunnat gå vidare och sedan ............ inget vidare bra försvarstal.
Jag lovar bot och bättring samt att låsa upp de trådar jag får PM om.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000