HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 ska köpa ny 6/7-1:a och dvd lirare..
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

dadygee
Member

160 Posts

Posted - 2007/02/25 :  22:35:39  Show Profile Send dadygee a Private Message  Reply
Hej
går i köpartankar och funderar över dessa 2 pjäser.
http://www.hifiklubben.com/SE/Produkter/Hemmabio/Receiver/CAMBRIDGE_640R_Hemmabioreceiver_Silver.htm
och
http://www.hifiklubben.com/SE/Produkter/Hemmabio/DVD-spelare/CAMBRIDGE_DVD89_DVD-spelare_silver.htm
nån som har några tankar över dem eller är det raka spåret till banken som gäller.. :-D skojar bara.. men är det värt att lyssna på eller ska jag vända blicken åt något annat? Personligen har jag
inte någon cambridge-vana alls så jag får billigt erkänna att det mest är in/utgångar och design jag fastnat för.

"är det 60gig du har i fickan eller är du bara glad att se mig?"

Sten
Vad får det lov att vara?

1033 Posts

Posted - 2007/02/28 :  10:27:36  Show Profile  Visit Sten's Homepage Send Sten a Private Message  Reply
DVD-spelaren har ju fått bra kritik dock så skulle jag nog valt Marantz nya spelare som kostar lika lite. Dessutom hade jag valt en annan reciever, förmodligen en Yamaha.

Den som söker han letar.
Insyltad i branschen som ägare av ljud/bild/el & databutiken vid namn "Elbutiken" (f.d. Studio Sten)
Go to Top of Page

Dan Brickman
Member

1179 Posts

Posted - 2007/02/28 :  14:58:50  Show Profile Send Dan Brickman a Private Message  Reply
Håller med Sten här förutom att jag möjligen valt Marantz förstärkare också. Fast kanske den billigare 4001:an (5000:-) och med dvd 6001

Härligt med en tråd om "hederlig" gammal hembio istället för streambox mm

"My mistress eyes is nothing like the sun
Go to Top of Page

ninja
Member

2476 Posts

Posted - 2007/02/28 :  18:05:34  Show Profile Send ninja a Private Message  Reply
Titta på den nya Yamaha dvd-s 1700!


Made in SFRJ!
First they came;
HD 60 fps
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000