HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Mirage Omnisat ?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

MaS
Member

423 Posts

Posted - 2007/01/14 :  20:07:15  Show Profile Send MaS a Private Message  Reply
Hej på er

Jag sitter med soffan precis jämte bakväggen, så mina bakhögtalare fungerar ej något vidare.
Jag funderar på dessa någon som har erfarenheter.

Eller andra rekomendationer.

Mvh MAS

I ain´t no nice guy after all.

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2007/01/14 :  20:25:14  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Omnisat fungerar riktigt bra om man sitter som du gör. Kan du så trixa med lite olika höjd o bredd även sådan som inte ser ut till att fungera

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Pettersson
Member

441 Posts

Posted - 2007/01/20 :  08:28:14  Show Profile Send Pettersson a Private Message  Reply
Har sådana och jag är mycket nöjd. Kom ihåg att vända dom upp och ner om dom ska sitta en bit upp på väggen (står i manualen).

Marten svansen....mina åsikter är mina egna
Det är resan som är målet.......
Mina Spotify favoriter..pettersson
Gondul M + Audio Space KT-88 + keram-stativare
Go to Top of Page

weezer
Member

568 Posts

Posted - 2007/01/20 :  11:14:11  Show Profile Send weezer a Private Message  Reply
Kör med ett par Omnisat V2, har soffan mot bakväggen och det funkar ypperligt, svårt att lokalisera dem. Det är väl en smaksak vilket ljud man är van vid men de är ju allt utom direktstrålande, skulle rek. en provlyssning så du får en uppfattning om det är din kopp te, s a s. 6000:-/par är onekligen rätt dyrt, men de ger ifrån sig mkt ljud för pengarna.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000