HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 Forummjukvara och buggar
 Medlemmarnas system i User Profile!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

AnTra
Member

178 Posts

Posted - 2007/01/01 :  22:54:08  Show Profile  Visit AnTra's Homepage Send AnTra a Private Message  Reply
Hej,

Kan inte de som lagt ut sina system få en länk automatiskt på User Profile som länkar till dess egna system, något som jag efterlyser faktiskt.

Det är dessutom svårt att tex hitta alla Harrys-vinnare, kan man inte ha dom på frontsidan under kanske HARRY Bara och därifrån länkar till alla deras trådar/system så man lätt hittar det.

Låt eran sambo försöka hitta detta på hemsidan får ni se hur svårt det är att få fram informationen

There is NO substitute for PURE power.

guldfisk
Semesterfirare

899 Posts

Posted - 2007/01/01 :  23:35:51  Show Profile  Visit guldfisk's Homepage Send guldfisk a Private Message  Reply
Min medlemstråd är listad som min hemsida.

...perspektiv...
.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/01/02 :  17:28:46  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Svårt att se att det går att göra automatiskt, då medlemstrådarna kan heta väldigt olika.
De flesta brukat lägga en länk till sin medlemstråd i sin signatur.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

AnTra
Member

178 Posts

Posted - 2007/01/02 :  20:30:23  Show Profile  Visit AnTra's Homepage Send AnTra a Private Message  Reply
Hej

Jag förstår !, att lista tråden som hemsida är ju lysande, synd att inte alla gör det, så roligt det varit och kika på alla byggen och uppsättingar alla har på ett enkelt smifigt sätt.

There is NO substitute for PURE power.
Go to Top of Page

Dahlberg
Mästar-Harry 2005

4211 Posts

Posted - 2007/01/02 :  23:40:08  Show Profile  Visit Dahlberg's Homepage Send Dahlberg a Private Message  Reply
Det finns ju redan möjlighet att lägga hänvisningen under
"Cool links" i profilen, det borde väl räcka

och Harrys Det är väl färskvara eller

Driver Dahlberg Audio Design. Återfinns som "DahlbergAudio" och på www.dahlbergaudiodesign.se
Go to Top of Page

guldfisk
Semesterfirare

899 Posts

Posted - 2007/01/06 :  21:45:15  Show Profile  Visit guldfisk's Homepage Send guldfisk a Private Message  Reply
Jag har stängt av visning av signaturer för att få renare och mer lättlästa trådar - kanske fler som har gjort det? Då är home page/cool links att föredra.

Lägg in ett tips om detta i stickyn för medlemstrådar.

...perspektiv...
.
Go to Top of Page

10
Member

732 Posts

Posted - 2007/01/07 :  18:49:34  Show Profile Send 10 a Private Message  Reply
quote:
Svårt att se att det går att göra automatiskt, då medlemstrådarna kan heta väldigt olika.

Nä, det är ju bara att titta på vilken användare som har skapat tråden.
Go to Top of Page

brewitz
SW-hantering

1624 Posts

Posted - 2007/01/07 :  19:21:40  Show Profile Send brewitz a Private Message  Reply
10: Sant, dock kan en och samma anvåndare ha flera medlemstrådar. Antagigen vill man se den senaste.
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/01/07 :  19:49:19  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
I reglerna står det att man bara får ha en tråd där. Frågan är hur man kollar det smidigt... Script?

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

brewitz
SW-hantering

1624 Posts

Posted - 2007/01/07 :  20:07:36  Show Profile Send brewitz a Private Message  Reply
jerico: sql
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000