HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Hur får man nät-radion att fungera?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

JonasY
Member

1019 Posts

Posted - 2006/12/26 :  21:05:56  Show Profile Send JonasY a Private Message  Reply
Ja, topic, hur får man nät-radion att fungera med sin Squeezebox? När jag bläddrar fram till en kanal blir det bara tyst. Känns som jag missat något grundläggande.

Music Streamer+ > Musical Fidelity A1 > Ino Audio pIP

Jonas
Member

738 Posts

Posted - 2006/12/26 :  21:14:40  Show Profile Send Jonas a Private Message  Reply
Haru tryckt på PLAY-knappen?

"My head kissed the ground, I was half the way down"
Mina system
Go to Top of Page

rip59
Member

1365 Posts

Posted - 2006/12/26 :  23:28:48  Show Profile  Visit rip59's Homepage Send rip59 a Private Message  Reply
Den brukar komma fram med en meddelande om den inte kan spela kanalen.... efter man har tryckt på PLAY ;)


Rip

Tannoy SGM 1000
eoJeud... What else?
EAC/Flac guide
Go to Top of Page

JonasY
Member

1019 Posts

Posted - 2006/12/27 :  00:12:31  Show Profile Send JonasY a Private Message  Reply
Nope det är det som är skumt, kommer inget felmeddelande men heller inget ljud!?

Music Streamer+ > Musical Fidelity A1 > Ino Audio pIP
Go to Top of Page

rip59
Member

1365 Posts

Posted - 2006/12/27 :  03:25:17  Show Profile  Visit rip59's Homepage Send rip59 a Private Message  Reply
Vilka kanaler tester du med, är det konsekvent eller är det bara vissa? Den har förbindelse till internet?


Rip

Tannoy SGM 1000
eoJeud... What else?
EAC/Flac guide
Go to Top of Page

JonasY
Member

1019 Posts

Posted - 2006/12/27 :  12:45:51  Show Profile Send JonasY a Private Message  Reply
Fick det att fungera genom att använda Squeezenetwork istället för via Slimservern!

Faaan vad coolt att ha all världens radio. Helt sjukt. Den här prylen måste varje sann musikälskare ha. Räkna med många cd-spelare till salu inom en snar framtid, är mitt tips

Music Streamer+ > Musical Fidelity A1 > Ino Audio pIP
Go to Top of Page

Martin.M
Semesterfirare

3556 Posts

Posted - 2006/12/27 :  16:28:55  Show Profile  Reply
hehe ja det känns skönt att man hoppade på tåget hyffsat tidigt ändå

admin @ Minhembio.com & självutnämnd Squeezbox-expert
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000