HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Ett av dom bättre fynden på rean i år
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

garmen
Member

757 Posts

Posted - 2006/12/26 :  19:53:15  Show Profile Send garmen a Private Message
en MOCCA MASTER !

gjorde en fuling p#229; jobbet idag, igentligen skulle jag inte f#229; köpte den s#229; billigt menmen :P

eftersom det man skall h#229;lla sig ifr#229;n reklam, s#229; kan jag ju inte säga vart jag jobbar. men det är en av dom större elektronik kedjorna i sverige. men d#229; till saken, en st vit (mindre spännande) Mocca master för 599 :- ett helt sinnessjukt pris för en s#229;dan fantastisk kaffebryggare. den kostar det dubbla om inte mer annars. s#229; ifall ni är kvicka kan ni ocks#229; göra detta fantastiska kap som jag har gjort.

konstigt nog s#229; var det bara tv#229; st s#229;dan som s#229;ldes under dagen idag

"Var därför noga med hur ni lyssnar, ty den som har, han skall få, men den som inte har, från honom ska tas också det han tror han har"
Lukas 8:18


http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=35882
skivsamlingen uppdateras fortlöpande -> http://www.discogs.com/collection?user=garmen

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2006/12/26 :  21:38:48  Show Profile Send Larsho a Private Message
f#229 garmen har du varit och nallat på starkvinsglöggen

Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död
Go to Top of Page

poppen
Member

1570 Posts

Posted - 2007/02/22 :  10:40:05  Show Profile Send poppen a Private Message
Garmen ! Hur blev kaffet då ??
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.61 sekunder. Snitz Forums 2000