HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 Forummjukvara och buggar
 Efter skickat pm bugg ?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/12/12 :  16:20:26  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Efter man har skickat Pm så får man klicka på "Back to private messages" för att komma tillbaka.

Bugg eller inte ?

*edit*

Tycks hänga ihop med segheten men överlag är det mer jämt segare.

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD

Edited by - johan.björklund on 2006/12/12 16:22:49

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/12/12 :  16:21:27  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Ligger kanske i samma område, som att inte komma tillbaka efter "Reply to topic"

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/12/12 :  16:22:55  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Borde ske en refresh/redirect till http://www.hififorum.nu/forum/pm_view.asp

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/12/12 :  16:36:02  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Efter att man har skickat o kommer tillbaka till inboxen (automatiskt) så står det ju som vanligt att det tog si o så lång stund.

Jag har nu väntat ett par min för att det ska ske , jag är fortfarande vid "Back to private messages" sidan medans jag surfar runt med ett annat fönster

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/12/12 :  16:40:45  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Att uppdatera hjälper inte då får man


Klickar man då på "försök igen" då kommer man tillbaka till föregående sida

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2006/12/12 :  16:40:59  Show Profile Send jonasz a Private Message  Reply
Johan, har det inte alltid varit så? I alla fall har det funkat så för mig att man får gå tillbaka manuellt (i PM-delen alltså). Vid inlägg i tråd har jag dock (förut) automagiskt tagits tillbaka till tråden.

You'll Never Walk Alone...
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/12/12 :  16:42:41  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Ibland kommer man tillbaka ibland inte. Som jag kollade nu då hände inget på över 5 min o nästa gång kom jag tillbaka automatiskt på 0.3 sec

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000