HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Nya in ear lurar på marknaden?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mattiasa
Member

584 Posts

Posted - 2006/11/25 :  09:19:31  Show Profile Send mattiasa a Private Message  Reply
Jag var inne på http://www.jays.se
Är detta ett nytt märke på marknaden? Är det någon som provat deras D-Jays? Verkade som de fick bra betyg i tidningen "Studio" iaf.
Hade varit kul att höra om intryck från dessa....
Om man skall vara negativt mot något så är det väl att det är "Jens Of Sweden"-Jens som ligger bakom......

Edited by - mattiasa on 2006/11/25 09:22:00

no_85
Fast i bioträsket men vi gillar honom ändå

824 Posts

Posted - 2006/12/05 :  14:46:12  Show Profile Send no_85 a Private Message  Reply
Jag skulle personligen aldrig köpa något som den klåparen på något sätt varit inblandad i. Men det kanske bara är jag :).


Mvh Nicklas.
Go to Top of Page

reifu
Starting Member

5 Posts

Posted - 2006/12/16 :  15:33:21  Show Profile  Visit reifu's Homepage Send reifu a Private Message  Reply
Vem kan tänkas vara tillverkaren bakom dessa lurar? Är på jakt efter ett par halvbilliga lurar till min mp3-spelare. sådära 400-500kr. några tips?
Go to Top of Page

nik
Member

74 Posts

Posted - 2006/12/21 :  12:34:06  Show Profile Send nik a Private Message  Reply
Ett par Sony MDR-EX81SL tycker jag är riktigt prisvärda. De fick ersätta Koss the Plug hos mig. Sony-lurarna spelar i en helt annan division!
Mvh
Nik

Edited by - nik on 2006/12/21 12:34:42
Go to Top of Page

mr. Triatic
Member

1476 Posts

Posted - 2006/12/21 :  13:43:32  Show Profile Send mr. Triatic a Private Message  Reply
tror Creative har ett par nya ute nu som verkar shyssta, Auri-nånting..

Livet är för kort för mono
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000