HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Ny hörlur från koss
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

sango
Member

104 Posts

Posted - 2006/05/25 :  13:51:50  Show Profile Send sango a Private Message  Reply
FYI
om ni inte sett förr.

http://www.koss.com/koss/kossweb.nsf/prfaprdet?openform&9A96EA891121482C8625717700529616

to_apeiron
Member

584 Posts

Posted - 2006/05/28 :  22:00:04  Show Profile Send to_apeiron a Private Message  Reply
en sån har jag ägt i ett halvår
roligt att någon annan också upptäckt den!

en av de mest underskattade hifi produkterna på länge, tycker jag

sitter som ett kassaskåp--stänger ute allt--läcker inget

en användare på pricerunner säger att det är det mest obekväma han någonsin prövat

en svensk recensent på Tom´s harware som väl får betecknas som yrkesbedömare e å andra sidan mycket uppskattande

den drar mycket ström! en klar nackdel på resa--annars e den det enda jag prövat som duger till fullödig lyssning på flygplatsterminaler och ombord...

prövat att seriekoppla 9-voltsbatterier till portabel hörslursförstärkare--väldigt kul, men lite som att pissa på sig=kul så länge det varar, vilket inte är särskilt länge

Zory
Polen
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000