HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Denon 2900
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Manga X
Donator: Bildserver

3083 Posts

Posted - 2006/05/01 :  21:21:32  Show Profile Send Manga X a Private Message  Reply
Någon som vet vart man hittar senaste firmware till den?


Mvh Magnus Eriksson

konraqu
Member

211 Posts

Posted - 2006/05/02 :  13:56:10  Show Profile  Visit konraqu's Homepage Send konraqu a Private Message  Reply
Kan du Italienska, man verkar behöva regga sig för att ladda ner firmwaren, vet inte heller om det är senaste...
http://www.afdigitale.it/VDownload.aspx?id=4&cat=Firmware
Från:
http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=86374

Jag har lyckats regga mig och har nu laddat ner filen - om det är någon som vill ha den så dra iväg ett email eller PM:a mig.

Edited by - konraqu on 2006/05/02 14:22:30
Go to Top of Page

Frasseman
Member

279 Posts

Posted - 2006/05/02 :  15:48:41  Show Profile Send Frasseman a Private Message  Reply
kongaqu: Detta verkar vara regionfrimjukvara som du hittat.

Magnus: Vet du vilken firmware du har idag?? Har googlat runt lite men bara hittat regfrimjukvara, om det hade varit en "Reg 1" så finns det några "fixar" ute... Bara att jaga vidare...

PS! fråga Hi-Fi Kubbens service i Danmark, de brukar kunna hjälpa till... service@hifiklubben.dk

Mvh
Andreas

Min anläggning
Go to Top of Page

Manga X
Donator: Bildserver

3083 Posts

Posted - 2006/05/02 :  18:18:56  Show Profile Send Manga X a Private Message  Reply
Hej Andreas.

Jag har kollat runt och min maskin har ett sent serienummer vilket tyder på bra/trevlig firmeware.

DRV030708,
B/E 6237P,
PANEL 0042-f.

Jag mejlade de i Danmark också! Tack för förslaget/tipset!!

Jag har dock ett problem med denna spelare och trodde att kanske en uppgradering skulle lösa det.Jag pratade med Erik idag vid Hifiklubben i Uppsala och han trodde att den borde in för en "koll" hos deras serviceverkstad.

Så på fredag åker den in. Tur den har PLUSförsäkring eller vad den 5-åriga heter!!!


Mvh Magnus Eriksson

Edited by - Manga X on 2006/05/02 18:26:25
Go to Top of Page

balrog
Member

391 Posts

Posted - 2006/05/08 :  15:42:38  Show Profile  Visit balrog's Homepage Send balrog a Private Message  Reply
Tänkte bara höra...har du kört DVD-audio med denna...jag får inte till det med min maskin

http://balrog.true.ws/
hemsidan !!
Go to Top of Page

Manga X
Donator: Bildserver

3083 Posts

Posted - 2006/05/08 :  17:55:07  Show Profile Send Manga X a Private Message  Reply
Hej Balrog.

Nej det har jag inte. Dels för att 2900:an står i sin kartong just nu för leverans till Hifiklubben i Uppsala men även p.g.a. att jag saknar DVD-A medium.


Mvh Magnus Eriksson
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000