HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 PS Audio xStream Preludes 2,5m. par. SÄNKTA!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Henrik Nilsson
Member

455 Posts

Posted - 2005/11/18 :  09:56:19  Show Profile Send Henrik Nilsson a Private Message
Hejsan!

Säljer mina högtalarkablar som är ett par PS Audio xStream Preludes 2,5 meters singlewire par. Det är utbytbara kontakter. Medföljer bananer och spadar.

Mer info: http://www.psaudio.com/products/xstream_speaker.asp

Pris: 1800:- B.V.S.A Nypris: Över 4000:-

Kan skickas då allt emballage finns, mottagaren betalar frakt och förskottsbetalar till mitt konto isf. Ser dock helst att de hämtas pga. storleken och vikten.

MVH Henrik.

henrik_nilsson_79@yahoo.se

Bilderna tagna med mobilkamera, bättre bilder kan mailas.

Mer bilder finns i min tråd i medlemarnas system.

Original CD-A8T -> Audience Conductor -> Dared MP-7 -> ViaBlue SC-2 Red-Line -> Phonar Monitor IIs

Edited by - Henrik Nilsson on 2005/11/22 09:38:22

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/11/18 :  15:27:31  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
För er som inte vet så sker hämtning i Malmö

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Henrik Nilsson
Member

455 Posts

Posted - 2005/11/18 :  19:47:48  Show Profile Send Henrik Nilsson a Private Message
Tack Johan glömde det!

Original CD-A8T -> Audience Conductor -> Dared MP-7 -> ViaBlue SC-2 Red-Line -> Phonar Monitor IIs
Go to Top of Page

Henrik Nilsson
Member

455 Posts

Posted - 2005/11/19 :  11:17:45  Show Profile Send Henrik Nilsson a Private Message
B.V.S.A Ingen som e sugen, kostar över 4K nya. Inte ens ett skambud eller något?

Edited by - Henrik Nilsson on 2005/11/21 17:42:30
Go to Top of Page

matte76
100.000-klubben

6570 Posts

Posted - 2005/11/22 :  09:55:21  Show Profile Send matte76 a Private Message
Varför säljer du? Vad köpa istället?

- Blått ett lag - Malmö FF!
- Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes)
- Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)!
- Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Go to Top of Page

Henrik Nilsson
Member

455 Posts

Posted - 2005/11/22 :  10:27:56  Show Profile Send Henrik Nilsson a Private Message
matte76: Antingen nedgradering eller uppgradering, har inte bestämmt mig än eftersom jag e lite ur gängorna för tillfälligt!

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000