Flugor måtte ju vara en av planetens dummaste djur... Följer efter en frenetiskt i 6km uppenbarligen på jakt efter något(?) i liknelsen att de vill in i öron, ögon eller ansiktets diverse öppningar. De kan ju uppenbarligen inte få ut något av detta, utan surrar bara ikring och irriterar, för att sedan flyga iväg när man närmar sig hemmet?
quote:Flugor måtte ju vara en av planetens dummaste djur
Jag har en liten annan syn på flugor Helst vill jag inte slå ihjäl något överhuvudtaget men runt läggdags på landet då tryter tålamodet Snabb som en samuraj (om jag får säga det själv) klipper jag till, Offret ligger orörligt i fyra minuter. Sedan börjar han med sin obegripliga total make-over med avslutande tvättprosedur sträcker ut sina vingar lägger dom på plats och flyger iväg. Obegripligt Sedan när jakten skall fortsätta är alla väck Hur kan dom veta att jag har ont uppsåt
En liten notis! Hur gör dom när dom skall landa på taket inomhus? Gör dom en halv looping lägger klister i framlovarna
Anders.s .... skaffa en "flugsmälla" .... slut på ving-putsandet!
//W
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
quote:En liten notis! Hur gör dom när dom skall landa på taket inomhus? Gör dom en halv looping lägger klister i framlovarna
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Min moped jag hade när jag var 15 gav mig nog bya-rekordet i kolvringsskrammel vid övervarvning
ursäkta men jag har 31 grader varmt på mitt kontor - jag skall installera kylflänsar på mig själv o helt otippat bli en DIY (om jag inte dör av värmeslag innan...)
People shouldn't be treated like objects. They aren't that valuable. P. J. O'Rourke
Många har i semestertider planerat att måla huset eller röja i trädgården....å då kan man behöva lite rejäla doningar...som den här motorsågen tillexempel:
quote:Många har i semestertider planerat att måla huset eller röja i trädgården....å då kan man behöva lite rejäla doningar...som den här motorsågen tillexempel:
Det fanns innan en sidan (som senare blev spärrad av säkerhetsskäl) där nån gubbe visade olika sätt att få fyr på sin grill snabbast i kvarteret. I slutändan tror jag han nyttjade flytande syre o väte.
Om nån vet om dessa filmsnuttar finns att hitta så länka dom snabbt som ögat !