Jag gav min väckarklocka till grannen. När den ringer så ringer han på min dörr. Det är en smidig lösning. Det gör att jag kan komma för sent till jobb: "grannen försov sig och glömde väcka mig". Kanon
På tal om klockor: Man blir ju så mycket VISARE av att läsa dessa inlägg
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
hehe.. spårat ur en smula kanske. oh well.. medasn ni har pratat om tider o vishet ;) så har en annan faktiskt dördröjt dagen med att spela tv-spel. närmre bestämt Shadow of Rome till playstation 2, samt tillagat hemamgjord pytt i panna (den är bara godast.. hihi)
//** To Listen Or Not To Listen.. that is the question **\\
Jag har sålt min förra förstärkare och firat med en pilsner..:
"Saliga äro de spissrövade ty de kunna skita på flaska."
/ Ulf
Lyra Argo i -> Continuo/Cantus -> EAR834P -> Lavardin IT <- Auralic Vega <- SqueezeBox Touch <- Mac med Roon/Tidal JMLab MiniUtopior/2 st Rel Storm III Ihopkablat med Nordost Valhalla/Thor Integrerat med Denon AVR-X4100W/JMLab Electra hemmabiosystem
Fisk är gott. Jag ska äta fisk i morgon. Torsk får det bli. Sen har jag tvättat men jag skiter i att stryka i kväll. Ska kolla blocket om någon säljer en polska som kan göra jobbet för 10 spänn Skit på tv - tror jag ska lyssna lite och dricka litta wirre.
(hoppsan "torsk", "polska", det kan ju missuppfattas )