O menar du att du har sett mig på luncherna o Solna o du har inte sagt något eller har jag varit döv o blind??
Har sett dig på Smultronet. En gång upptäckte jag ryggen på HiFi Forumtröjan när du var på väg ut. Annan gång var du döv och blind när du satt djupt försjunken i diskussioner/samtal vid ett bord en bit bort från mitt. Eller om det vara samma lunch?
Jag grät en skvätt när jag drog armen ur led i förmiddags. Skulle starta gräsklipparen men det gick fel nånstans. F-N vad ont det gjorde! Och nu har jag fått sim- och roddförbud av min son i några dagar. Och Vansbro kommer bara närmare och närmare...
40 mil nu på f.m. Fullständigt onödiga och helt oplanerade... just detta bidrar till att njutningen blir dessssto större. Inga farliga "plastångor" som förgiftar skallen... bara ren luft genom näsan. F.ö. drar hojen mindre än hälften av vad en "normalbil" gör. Kommer att fortsätta i samma stil - å det blir minst 2000 helt onödiga, oplanerade, utan mål mil i år också... bara gasa och förpesta... eller?