HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2006/05/18 :  19:39:32  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Speedway - manligt????!!! hahahahaah åka omkring på två hjul och en sadel, fasen rena rama dagisleken. Nä Tennis och golf där snackar vi "hår-på-brösten-sport". Speedway
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/05/18 :  19:46:48  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Hoppa långt i en sandlåda i trikååååer... - Dä ä mannligt!!

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/18 :  20:08:40  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
quote:
Om någon missat vem "Henke" är så är den personen inte vid liv

Jag är död

quote:
golf där snackar vi "hår-på-brösten-sport".

I Värmland kallar vi det för att "hacka torv"
Mao det mest omanliga man kan tänka sig

Golf är och förblir en damsport
Eller kanske något för en och annan trädgårdsmästare

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

Labbe
Medlem, HiFi Norr

2052 Posts

Posted - 2006/05/18 :  21:01:59  Show Profile  Visit Labbe's Homepage Send Labbe a Private Message  Reply
Håller på finland i kvalet till Eurovision song contest.

In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates.

Ansvarig för EleganZe Project

Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8780 Posts

Posted - 2006/05/18 :  21:44:01  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Alltså Pekka Heino måste lida av Sveriges gravaste mundiarée!

För övrigt hoppas jag att CanVRÅLA kommer sist!

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/18 :  22:10:57  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
quote:
CanVRÅLA

controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/05/18 :  22:19:30  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Nu har jag tappat bort er här.... Trodde det var en liten grabb som sparkade boll med sina kamrater ute på gräsmattan mellan hyreshusen.

Fördelen med sport bilagan är att man har nått att tända brasan med.

EDIT:

Den manligaste sporten är innebandy. Nämn en sport där du har så brutala tillhyggen i förhållande till motståndarnas mängd skydd.

citat av Herrman Hedning! Det är en MAN!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?

Edited by - jerico on 2006/05/18 22:21:58
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2006/05/19 :  17:34:28  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
När jag ser Carola blir båda jag och hunden lösa i magen.
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2006/05/19 :  23:19:13  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
DRICKER KAFFE!!
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/05/19 :  23:23:32  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
öl + ölkorv = mummmms

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/19 :  23:27:14  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
DRICKER O`BOY

Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2006/05/19 :  23:27:51  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Nu är det "upp till dans" på P4. Vet inte varför de har sånna program så sent på kvällen - de flesta gamla sover väl nu hahahaaha
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/19 :  23:27:58  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Me baconmacka :-)

Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2006/05/19 :  23:29:04  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
fet mat så sent - ajja bajja
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/19 :  23:32:40  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Min hustru är sååååå trött att hon inte orkar att gå och lägga sig..

Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2006/05/19 :  23:35:00  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Jag sover alltid, på så sätt blir jag aldrig trött
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/19 :  23:35:21  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
quote:
fet mat så sent - ajja bajja

Nåja fläsket var magert å torkat på papper.
Gnäll inte så sent på dygnet

Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2006/05/19 :  23:38:03  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Bra att du torkar ditt fläsk på papper
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/19 :  23:41:15  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Gör jag alltid!
Fett använder jag till att smörja avloppet med.

Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/19 :  23:42:35  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Nu har min kära hustru somnat i fåtöljen
Va va de ja sa

Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2006/05/19 :  23:43:13  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Jag gjorde "åmelätt me´fläsk" i dag. Jäkligt gott och snabblagat.
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/19 :  23:58:22  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Brukar göra Åmeletten me lök, eller kalla kokta potatisar.

Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2006/05/20 :  00:58:41  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message  Reply
Faaeen va ni käkar ..... Går ut o gör en rejer i trengsel .... färska räkor, mya majo å dill ..... hmmm !! Tur man bor på västkusten !!

//W

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++

http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/05/20 :  02:18:45  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
omelett är gott. Jag brukar ha i kryddig korv, lök, tomat samt ost på toppen...mmmmm

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2006/05/20 :  10:28:19  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
drikker kafe de e gått
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 1.69 sekunder. Snitz Forums 2000