HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts

Posted - 2010/02/20 :  18:43:54  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Så, nu är sonen levererad till Rammstein konserten på Globen

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2010/02/20 :  18:48:29  Show Profile Send byZan a Private Message  Reply
Nu är det skottat igen, puh!

Nu får det snart vara nog, men inte då, vädergudarna vill annat

"Att lyssna är berikande - att berika är att dela med sig av sina erfarenheter och kunskaper"

Mina system...

Huvudsystem
Dan D#8217;Agostino S250 / Dan D#8217;Agostino HD Preamp / Lumin X1 / Clearaudio Master Reference, Absolute Inside, Goldfinger v2 / Roon Nucleus / PS Audio P20 / TAD Reference One / Stillpoint Ultra 5
Andrasystem
Absolare Signature Integrerad / Lumin S1 / Nucleus - Roon / TAD CR 1 /PS Audio P10

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

Pettersson
Member

441 Posts

Posted - 2010/02/20 :  19:03:46  Show Profile Send Pettersson a Private Message  Reply
quote:
Snö och kallt är bra mycket bättre än det vanliga äckliga gråslasket vi brukar få dras med. Den varianten är banne mig inte lagom utan bara usel.

visst men inte en jävla meter av snö då tar jag slsket
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8784 Posts

Posted - 2010/02/20 :  19:12:06  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Äsch, varför betala dyrt på något äckligt gym fullt med pretton när man kan få begagna frisk luft och en snöskyffel alldeles gratis.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Ryssen
100.000-klubben

9109 Posts

Posted - 2010/02/20 :  19:19:26  Show Profile  Visit Ryssen's Homepage Send Ryssen a Private Message  Reply
Eldar i kaminen,och kollar på kampsport.
Blir till att sparka igång traktorn imorgon och skövla av gården..

Learning by burning..
You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-
Go to Top of Page

Elgstrand
Member

473 Posts

Posted - 2010/02/20 :  19:21:21  Show Profile  Visit Elgstrand's Homepage Send Elgstrand a Private Message  Reply
Eftersom det är så grannt väder ute så ska jag ta och följa min kära sambo till arbetet då hon ska göra ett natt-pass... 8km tur och retur.... kommer kännas som 10mil... men det kommer det vara värt... för när jag kommer hem blöt och kall ska jag hälla up en 16-årig sak och ta ett varmt bad med många goda LP plattor. SÅ DET SÅ!

Om det står något i tidningen imorgon om "snögubbe hittad vilsen i Linköping, tinar än" så får ni ursäkta om det tar ett tag innan jag återkommer hit. Önska mig lycka till.

Mvh Fredrik.

Its not about vintage, its about good music.
Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2010/02/20 :  20:24:01  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Lycka till! Köp en skivtvätt, tror inte man ska bada med LP-skivor.
Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2010/02/20 :  20:32:42  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
Zei: Det är helt klart fordonet för mig.

Manliga saker det där!!!

En vanlig Humvee skulle funka bra för mig. Inte de där civila lookalikes som alla rap-stjärnorna åker runt med i sin musikvideos, utan den riktiga militära versionen... Gärna med en lavettmonterad Browning M2 på taket för fartkameror, fartdårar eller pensionärer som aldrig upptäckt att det finns växlar över 2an...

Fast jag vill ha min rosa-metallic!!!

Edited by - Circlomanen on 2010/02/20 20:40:06
Go to Top of Page

Elgstrand
Member

473 Posts

Posted - 2010/02/20 :  20:34:38  Show Profile  Visit Elgstrand's Homepage Send Elgstrand a Private Message  Reply
Hahaha... i made it...

Hoppar ner i skivtvätten och slänger några LP i badet...

Its not about vintage, its about good music.
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2010/02/20 :  20:43:35  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
rosa metallic finns i en brittan video.

Se här vid 00;26

http://www.youtube.com/watch?v=GPTIv_PhZDo

alltså om ens allmänkunskap skulle göra något nyttigt någongång istället för att samla minnesbilder som dessa.

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8784 Posts

Posted - 2010/02/20 :  21:01:28  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Fel, fel, fel! Det är en Lamborghini LM002 du ska ha Circlo!

http://www.youtube.com/watch?v=t-1tBhVcAXg

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

huzze

10180 Posts

Posted - 2010/02/20 :  21:15:40  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Den här löser alla transportproblem, djup snö och söliga medtrafikanter känns nog bara som en smärre ojämnhet på vägen.

Go to Top of Page

Zei
Member

826 Posts

Posted - 2010/02/20 :  21:43:02  Show Profile Send Zei a Private Message  Reply
Om man nu måste ha en Hummer så är den enda Hummern den gamle hederliga armevarianten...

Annars har vi ett och annat brutalt fordon uppe i Aitikgruvan i Gällivare.

/JZ

Signatur..
Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2010/02/21 :  07:13:20  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
quote:
rosa metallic finns i en brittan video.

Det är bara såååååå rätt!!!.

Brittan är min hjälte. Jag vill bli som henne när jag blir stor.

Tvärt i mot vad jag trodde så har brittan ett "fan", en person som tycker hon är bra!

Se själva:

http://www.youtube.com/watch?v=kHmvkRoEowc
Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2010/02/21 :  07:29:43  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
quote:
Annars har vi ett och annat brutalt fordon uppe i Aitikgruvan i Gällivare.

Kan tro det. Det är inga Fiat 500 dom har att hantera malm med?!?
Go to Top of Page

Marina Jansson
Member

2328 Posts

Posted - 2010/02/21 :  08:27:28  Show Profile Send Marina Jansson a Private Message  Reply
Så där ja! Nu har Kung Bore fixat så att jag inte kan öppna altandörrarna och sovrumsdörren. Drivorna där är en meter höga.

Waf, Waf!

Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2010/02/21 :  08:33:07  Show Profile Send byZan a Private Message  Reply
quote:
Så där ja! Nu har Kung Bore fixat så att jag inte kan öppna altandörrarna och sovrumsdörren. Drivorna där är en meter höga.

Gör som jag, ut och skotta, säg till Bernt, så är det problemet löst

"Att lyssna är berikande - att berika är att dela med sig av sina erfarenheter och kunskaper"

Mina system...

Huvudsystem
Dan D#8217;Agostino S250 / Dan D#8217;Agostino HD Preamp / Lumin X1 / Clearaudio Master Reference, Absolute Inside, Goldfinger v2 / Roon Nucleus / PS Audio P20 / TAD Reference One / Stillpoint Ultra 5
Andrasystem
Absolare Signature Integrerad / Lumin S1 / Nucleus - Roon / TAD CR 1 /PS Audio P10

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

huzze

10180 Posts

Posted - 2010/02/21 :  09:01:33  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Här har tjänstefolket skottat och plogat.

ByZan, är det inte dags att investera i en snöslunga?
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2010/02/21 :  09:08:31  Show Profile Send byZan a Private Message  Reply
Nä det är inte aktuellt, men däremot så har jag funderingar på tjänstefolket, men hon vägrar

/PS tur att hon (frugan) inte läser här på forumet /DS

Edit: PS

Mina system...

Huvudsystem
Andrasystem

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine

Edited by - byZan on 2010/02/21 09:10:25
Go to Top of Page

Pettersson
Member

441 Posts

Posted - 2010/02/21 :  09:48:27  Show Profile Send Pettersson a Private Message  Reply
en sådan här skulle man ha...............

+

quote:
Gärna med en lavettmonterad Browning M2 på taket för fartkameror, fartdårar eller pensionärer som aldrig upptäckt att det finns växlar över 2an...

Marten svansen....mina åsikter är mina egna
Det är resan som är målet.......
Mina Spotify favoriter..pettersson
Gondul M + Audio Space KT-88 + keram-stativare
Go to Top of Page

huzze

10180 Posts

Posted - 2010/02/21 :  10:08:28  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Finns även som byggsats http://www.brickset.com/detail/?Set=8263-1
Go to Top of Page

hoktuna
Jultomte

2786 Posts

Posted - 2010/02/21 :  13:01:43  Show Profile  Visit hoktuna's Homepage Send hoktuna a Private Message  Reply
Nu har jag skottat ena halvan av taket,det var ca 1m
Hela gården körde jag med grannens gamla slunga

Delägare och driver företaget www.westerasmarkiser.se
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2010/02/21 :  15:01:55  Show Profile Send mace a Private Message  Reply
Humwee är såååå ute, Oshkosh MRAP-ATV ska man ha nu

Mine Resistant Ambush Protected-All Terrain Vehicle
De gillar sina TLA(three-letter acronym) di där jänkarna

http://www.youtube.com/watch?v=xveCuRSyhss

Hmmmm!?Stor - större - Panzer VIII Maus
http://www.youtube.com/watch?v=_SebrAcyrGk&feature=related

M

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.

Mr 500!
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2010/02/21 :  17:21:22  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Nu snöar det inte...

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2010/02/21 :  17:49:39  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Stoppade in mer minne i datorn. Vad snabb den blev!

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 1.46 sekunder. Snitz Forums 2000