HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2006/05/02 :  09:56:46  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Jag dricker te och läser blaskan.
Go to Top of Page

Sesam
Member

133 Posts

Posted - 2006/05/02 :  10:11:59  Show Profile Send Sesam a Private Message  Reply
Nu såg jag din signatur:-)

Det är även självklart att bakom varje misslyckad man ligger en kvinna.
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/05/02 :  14:42:23  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Å så ska en iväg till tandhygienisten

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

Labbe
Medlem, HiFi Norr

2052 Posts

Posted - 2006/05/02 :  19:33:29  Show Profile  Visit Labbe's Homepage Send Labbe a Private Message  Reply
skall fixa något att dricka och sen blir det till att gasa lite (NFS:MW)

In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates.

Ansvarig för EleganZe Project

Go to Top of Page

Jonas
Member

738 Posts

Posted - 2006/05/03 :  16:10:52  Show Profile Send Jonas a Private Message  Reply
Funderar på hur länge jag ska jobba idag.
Funderar även på hur jag ska lägga upp vårstädningen. Får nog fan börja med toan eftersom en tös lyckades tvätta av sig sitt smink i helgen så halva badrummet blev svartprickigt.

"My head kissed the ground, I was half the way down"
Mina system
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/03 :  16:11:53  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Jag har fått mitt nya macro-objektiv idag

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/05/03 :  16:22:55  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Bilder då ??

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/03 :  16:46:38  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Hustrun har hämtat ut det i Sunne idag, själv är jag då på företaget i Torsby
Men jag stänger butiken kl 18:00 PRICK!

controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

arcam
Member

1698 Posts

Posted - 2006/05/03 :  17:40:40  Show Profile Send arcam a Private Message  Reply
Okey

snart helg - trevlig helg
Go to Top of Page

arcam
Member

1698 Posts

Posted - 2006/05/03 :  17:45:48  Show Profile Send arcam a Private Message  Reply
...en sak till, var hos tandläkaren idag,
inga hål, men det kostar ändå.
Aldrig trevligt med tandläkarbesök men
systern var söt , så det kompenserar
det hela .

Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/05/03 :  17:57:09  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Nu är klockan över 18:00 och vi har inte sett nåt ännu

Edit: Tydligen inte forumklockan...

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Manga X
Donator: Bildserver

3083 Posts

Posted - 2006/05/03 :  18:29:58  Show Profile Send Manga X a Private Message  Reply
Torsby?
He he vilka minnen som kommer tillbaka...
På Torsby soptipp har jag jagat storråttor, mitt i natten med Subsonic kulor till en 22:a samt stora ficklampor, för att mata våra Berguvar i ett uppfödningsprojekt sponsrat av Sveriges Konung Carl den XVI Gustaf.

Det var när jag gick på Folkhögskolan i Stöllet!
Det var tider det!
På helgerna klöv jag ved åt folk för att finansiera studierna.

J*klar vad länge sedan det är... (året var 1988).

Mvh Magnus Eriksson
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/03 :  19:20:22  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Första bilden taget med nya objektivet får självklart hf-medlemarna se först av alla

Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/05/03 :  19:59:15  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Kan vi få en bild på en av skruvarna i fokus ?

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/03 :  20:39:03  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Like This ?

Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/05/03 :  20:44:37  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
LIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite närmare går va????

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/03 :  20:47:08  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Nix! Det är tyvärr allt gluggen klarar av.
Kan nämna att skruvskallen är ca 4mm i diameter i verkligheten.

Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/03 :  20:50:27  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Föresten!
Någon fotoguru här som vet om man kan sätta en mellanring på detta så man kan komma ännu närmare.
Inte för att jag har speciellt bruk för det,men det kan ju vara kul ibland :-)

Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/05/03 :  21:52:21  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Lite mindre bländare (Bl 8) så blir det nog bra.

Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/03 :  22:01:55  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Jag är nybörjare ZalveBara så du vet det
Kör allt på automatik nu,men jag skall snart lära mig alla inställningar på den manuellt.
Detta är inte som en vanlig analog kamera,vad jag kan komma ihåg iaf

Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2006/05/03 :  22:47:39  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Många har undrat "vad är livet?".

En sak kan vara 20 grader i skuggan, sol och gräsmatta, lite mörk öl och medhavd mat i parken med tösabläran.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2006/05/03 :  22:49:34  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
"Om Internet växte så snabbt att det anslöts en biljon nya datorer varje mikrosekund skulle adressutrymmet för IPv6 räcka i cirka fyra biljarder år"

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

Ampalang
fd. drbob

1136 Posts

Posted - 2006/05/03 :  23:04:56  Show Profile Send Ampalang a Private Message  Reply
Om du skriker i 8 år, 7 månader och 6 dagar har du producerat

tillräkligt med ljudenergi för att värma en kopp kaffe.
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8780 Posts

Posted - 2006/05/04 :  15:23:12  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Blåste just ur datorn ute på balkongen...
SMHI varnar för lokal dimma i centrala Uppsala!

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/05/04 :  17:56:24  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Är trött och sliten efter en hård dag på jobbet
Men ikväll ska vi bränna lite gris och svälja ner den med en god öl

Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 2.07 sekunder. Snitz Forums 2000