Efter att ha läst min inlämningsuppgift i vetenskapteorin vet jag inte om det är jag eller någon annan som skrivit den. Har jag svarat på något alls? Vad är det jag skrivit? Och igen; ÄR det jag som skrivit det? Kommer de ta in mig för psykoanalys? Och om de gör det; Kommer de inse att alla utom jag är galna?.. Det är frågor jag ställer mig.
Hur i hela friden kan ha mage att analysera självklara saker. Vem har med att göra vad jag tänkt. Om ens något.
Hur kan de tillåta folk att hålla på med saker som slutar på "teori"... Det är mig förunderligt.
Låter ju spännande det där..kommer vagt ihåg nåt om kvalitativa å kvantitativa undersökningar..
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
....Å så lite whisky till stunderna i lyssnarsoffan
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Idag gick jag på Coop och köpte mig en 10m lång antennkabel. Tidigare har jag haft tre korta skarvade dragna rakt över rummet. Nu har jag knivskarp bild och slipper kliva på en skarv mitt i natten.
Det där med skarvade(och oskarvade) kablar tvärs över golven känner jag igen...ett j-a gissel är vad det är.... Har faktiskt börjat ta mig i kragen o dra nätverks och antennsladdar lite snyggare.
Så har den första snön lagt sig på den svala marken och fåglarna leker glatt i frökorgen. Barnen har snökrig och pappa skottar, för att få ut bilen som ska ta honom till sin älskarinna. Han ska sätta på fanskapet med buller och bång. Väl tillbaka i den trygga vrån anar frugan ingen oro... snart ska hon piskas... och fåglarna äter glatt ur sin frökorg.
Jag har inte någon TV i mitt vardagsrum längre. Kastade in 28"aren i sovrummet. Så nu ska det upp madrasser på väggarna. Går åt för att hålla en verkstads arbetare lugn...
Har en BRA kvinna som inte gillar TV!!!!!!!!!!!!!!