HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2007/07/03 :  11:10:46  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Tack för din optimism Huzze!
Hojsåsongen är dock längre i skåne, jag siktar på innan nyår iaf..
*hålla tummarna*

Så länge jag lyckas ta kortet så är jag nöjd, oavsett om det blir i år eller till nästa sommar.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2007/07/03 :  11:12:46  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Allt för att stötta
Kan bara önska lycka till
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/07/03 :  11:35:07  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Tror nog att det kommer gå jättebra
Se bara till o få en bra körlärare.
När jag tog A-kort för sex år sedan så fick jag vänta tre månader mellan prov o uppkörning. Skrev teorin i slutet på maj o fick uppkörning i slutet på augusti

Tråkigt när det blir så långa väntetider.

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2007/07/03 :  12:40:02  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Jag hade tvättid i morse - och kom ihåg den...

Jag håller på att köra in ny datamaskin - detta är andra inlägget med apparaten i fråga...

Jag är sjukskrven - faktiskt ganska skönt så här års när man man inte är så sjuk längre och ordinerad vila med försiktig återgång till normala aktiviteter...

Jag ska ha semester när sjukskrivningen är över...

Jag längtar tillbaka till jobbet också...

Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2007/07/03 :  12:48:38  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Jörgen_G: Grattis till dig som kom ihåg din tvättdag Då slapp du känna dig lika korkad som moi igår I morgonbitti är det dags igen. Jag har redan satt STORA klockan på väckning. Jag har även kopplat in mig på hissens nödsignal.

Så 7:00 i morgonbitti bryter HELVETET löst. Då ringer det i hela huset. Om jag skulle somna om så lär brandbilen komma och väcka mig. I min öppna spis ligger nämnligen en lite fin rökbomb. Denna brister om den första maskinen inte centrifugerar.

Sånt är livet nuförtiden
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2007/07/03 :  13:19:17  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message  Reply
Man kanske borde börja med teorin då.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/07/03 :  13:31:32  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Jo det är ingen dum ide..
Bara o börja plugga o sedan göra teriprovet så fort som möjligt.

Jag är inte dum....
Go to Top of Page

brewitz
SW-hantering

1624 Posts

Posted - 2007/07/03 :  14:36:25  Show Profile Send brewitz a Private Message  Reply
Testelitest
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/07/03 :  14:38:28  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Fungerar även med Active topics nu,,,

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2007/07/03 :  15:42:04  Show Profile Send Roq a Private Message  Reply
Det här är andra gången nånsin som jag tittar i den här tråden sen jag skrev inlägg nr. 2 på sid 1

Snyggt jobbat brewitz förresten! Sen har min önskning "i pipeline" när du får tid...
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20863 Posts

Posted - 2007/07/03 :  15:47:39  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
Bid, LUT, conductivity, density, OD, AD, Blanket, densitometer, spectrometer, flödes, Bias, imageplacement o ett tiotal kalibreringar till ska jag göra på press 1 nu
Jag kommer att behöva MYCKET kaffe tror jag

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/07/03 :  16:16:41  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Det låter som att du har att göra..
Se nu till o gott om kaffe lättillgängligt..

Själv ska jag ta o sluta nu o åka hem o starta kaffemaskien

Jag är inte dum....
Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2007/07/03 :  16:19:36  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message  Reply
Tack gode gud för att vår tik snart löpt färdigt....*puh!*

DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket
Mayday DIY Blogg
http://maydaydiy.wordpress.com/

Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2007/07/03 :  16:35:48  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Dags att stoppa i sig lite mer IPREN och se om febern tänker gå ner igen...

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2007/07/03 :  16:56:46  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
aaa det är du som är Iprenmannen

Jag är inte dum....
Go to Top of Page

johan.björklund

20863 Posts

Posted - 2007/07/03 :  17:22:25  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
Måste man inte vara intelligent då ?

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

Håkan64
Semester på egen begäran

4574 Posts

Posted - 2007/07/03 :  17:35:07  Show Profile Send Håkan64 a Private Message  Reply
Snart firar denna tråden 2 år och jag är megastolt. Stolt över att mitt värdelösa sätt att tänka på smittat av sig Prova använda "rullgardinmenyn". Sätt den på 1 och låt den rinna till 215, det är en fantastisk känsla.

Men visst är det skönt med en tråd som inte handlar om någonting och ändå om allt - lite som Seinfeld

Tack för att ni fyller på min vardag
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2007/07/03 :  17:43:58  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message  Reply
Snart är min Borelia över.

Ett par dagar till med Pencillin bara... Märkte skillnad efter första dagen med pencillin. Kanske placebo men det förtär ju knappast nöjet i att känna sig bättre!

Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2007/07/03 :  17:48:16  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message  Reply
Borelia...huga! Livrädd för fästingar....för de flesta kryp faktiskt.... Det var det många som gjorde sig lustiga över när jag tränade o vägde 115kg på mina 175cm....

Mayday DIY Blogg

Go to Top of Page

johan.björklund

20863 Posts

Posted - 2007/07/03 :  18:06:55  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
Borelia är otäckt !
Hoppas du frisknar till snabbt Pär

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2007/07/03 :  18:24:59  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message  Reply
Tackar båda två! Mår som sagt redan väldigt mkt bättre och passerar 7 dagarsmärket idag, av en kur på totalt 10 dagar.

Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

kaffekoppen
Semesterfirare

1415 Posts

Posted - 2007/07/03 :  18:40:35  Show Profile Send kaffekoppen a Private Message  Reply
Krya på dig!

Ordförande LTS- bättre och informativare hemsida utlovas!
Jämför alltid själv - ingen annan har dina öron!
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2007/07/03 :  18:46:27  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message  Reply
Tack!

Go to Top of Page

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2007/07/03 :  18:48:37  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message  Reply
Fästingar borde lagstiftas bort, hoppas du överlever Pär.

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.

Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2007/07/03 :  18:50:54  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message  Reply
Det är väl ett av de få djur i naturen som inte gör ngn som helst nytta har jag för mig.

Mayday DIY Blogg

Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 1.82 sekunder. Snitz Forums 2000