HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2007/06/20 :  19:35:16  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
Äter kalvdans, har burit upp 36 st golvspånskivor till vind och vardagsrum. Gick upp 04:00 för andra dagen i rad. Jag är allmänt lycklig.
Go to Top of Page

svejk
NA addikt

3505 Posts

Posted - 2007/06/20 :  20:11:46  Show Profile Send svejk a Private Message  Reply
Har ställt in basabsorbenter Svanå V6or. Har ingen mätningshjälp
Min assisent som är oerhört åksjuk funkade braaa. När hon inte vart spyfärdig av 40-50 HZ toner var dom fint inställda.

Vilken inovation!

pryttlar http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27255
Sugen på att lyssna? Skicka PM
Svejk
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20863 Posts

Posted - 2007/06/20 :  20:15:47  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

EmilH
Member

484 Posts

Posted - 2007/06/21 :  08:50:18  Show Profile Send EmilH a Private Message  Reply
Godmorgon
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2007/06/21 :  09:17:46  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
god morgon på dig med

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

Ampalang
fd. drbob

1136 Posts

Posted - 2007/06/21 :  11:40:01  Show Profile Send Ampalang a Private Message  Reply
Hällde precis en mugg kaffe i knät...
Go to Top of Page

StefanL
Member

1020 Posts

Posted - 2007/06/21 :  12:03:49  Show Profile Send StefanL a Private Message  Reply
Var och lyssnade på Elton John igår på Malmö stadion. Fortfarande lock för höger öra. Ljudmässigt en dålig placering under taket, så ljudet studsade överallt. Men konserten var bra i övrigt. Fick höra Your Song, så jag är nöjd

Medlem i eoJeud, HiFi-Skånes stolthet
Go to Top of Page

EmilH
Member

484 Posts

Posted - 2007/06/21 :  21:07:02  Show Profile Send EmilH a Private Message  Reply
Var inne en sväng på Balance Hifi i Jönköping och lyssnade på en anläggning med System Audio högtalare och Nuforce förstärkeri + Primare CD ihopsnörat... lät faktiskt riktigt bra. Bra ljud med en skön känsla i, riktigt oansträngt och luftigt ljud med goo bas också... satt i någon timme eller så och njöt...
Gött att bara gå in sådär helt oplanerat och fastna i soffan :-)

Sorry för OT ;-)
Go to Top of Page

Passerati
Member

3449 Posts

Posted - 2007/06/21 :  21:19:47  Show Profile Send Passerati a Private Message  Reply
Kan väl knappast någonsin bli OT i Off Topic#180;s Värdelöst vetande...

By the Way ... EKU spelar på här hemma.
Go to Top of Page

Passerati
Member

3449 Posts

Posted - 2007/06/21 :  21:20:49  Show Profile Send Passerati a Private Message  Reply
quote:
svejk
Har ställt in basabsorbenter Svanå V6or. Har ingen mätningshjälp
Min assisent som är oerhört åksjuk funkade braaa. När hon inte vart spyfärdig av 40-50 HZ toner var dom fint inställda.

Vilken inovation!
Underbart svejk
Go to Top of Page

Pettersson
Member

441 Posts

Posted - 2007/06/22 :  07:21:57  Show Profile Send Pettersson a Private Message  Reply
Mitt hundrade inlägg
Borde nog fira med att säga något bra och mynta något extremt bra hifi-talesätt som gör att alla (från mätnissar till guldöron) börjar att förstå varandra bättre (för fullständig förståelse krävs ett ingrepp högre makter) inom den här lilla ankdammen som kallas hifi.
Fast det är klart, det är mer roligt som det är nu.

Så det blir det här istället:

Glass är gott å kramas mera

Marten svansen....mina åsikter är mina egna
Det är resan som är målet.......
Mina Spotify favoriter..pettersson
Gondul M + Audio Space KT-88 + keram-stativare
Go to Top of Page

denada
Member

501 Posts

Posted - 2007/06/22 :  10:29:44  Show Profile Send denada a Private Message  Reply
Glass är gott Pettersson och vi kramas för lite....

*Kramar pettersson*

hej hopp nu ska jag skutta runt pinnen.....

---------------------
Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe.
I dispute that.
I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.

mitt system
Go to Top of Page

ryst
Medlem i AÖ

1470 Posts

Posted - 2007/06/22 :  11:26:26  Show Profile Send ryst a Private Message  Reply
mmmm, roligt att jobba idag :/

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20863 Posts

Posted - 2007/06/22 :  11:27:49  Show Profile Send johan.björklund a Private Message  Reply
I det vädret känns det nästan som det kvittar

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben

6804 Posts

Posted - 2007/06/22 :  11:32:14  Show Profile Send Bubbel a Private Message  Reply
quote:
Äter kalvdans

Mmmmmm dreglar redan får nog fixa till lite av denna kulinariska rätt .

Anders

Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge.
Go to Top of Page

marcus_ec
Member

2396 Posts

Posted - 2007/06/22 :  14:31:13  Show Profile Send marcus_ec a Private Message  Reply
Snart skall det snapsas sho hoo
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/06/22 :  14:57:24  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Sitter och är ANTI mot midsommar.... Det är för dåligt med hyllande av Frej! Jag vill vara mannen som kallas upp på altaret...

Det enda som är kvar av vårat fina midsommarblot är supandet och det kan vi vara utan i den utsträckningen som det är i idag. Hyllandet av Frej är mera av våldsam natur idag vilket är synd.

Men nu ska jag ge på stapeln lite till så att grannarna får hjälp i hoppandet runt pinnen som är kvar oxå iof från midsommarblot... Gissa vad den symboliserar Om man vet hur de avbildade Frej så får man en bra ledtråd.

HaDetBraMedErAllaIDagOchGörIngetDumt!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2007/06/22 :  15:44:08  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message  Reply
Vår tik höglöper, vår hane är euhm....liiiite intresserad. Så att åka till bror o fira midsommar är uteslutet. Men vi får hrmm nöjet att höra dem gnälla efter varandra från varsitt rum....

DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket
Mayday DIY Blogg
http://maydaydiy.wordpress.com/

Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2007/06/22 :  16:01:49  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
öppna dörrarna och åk en runda. Även djuren skall ha kul på midsommar (a vad lika djur är människor ändå )

Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2007/06/22 :  16:04:15  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message  Reply
quote:
öppna dörrarna och åk en runda. Även djuren skall ha kul på midsommar (a vad lika djur är människor ändå )

Om du tar hand om de upp till 10 små-jävlar detta skulle resultera i så visst. Fast jag vill ha pengarna för dem när du sen säljer dem

Mayday DIY Blogg

Edited by - mayday on 2007/06/22 16:04:51
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2007/06/22 :  16:46:51  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Här i jönköping är det regnet som står för "öset" idag

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2007/06/22 :  17:26:01  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Jag har pillat till flertalet av alla bilder jag har lagt ut här. Skickat över dom på min ISP sida så de funkar iaf.

Sedan har jag diskat vilket är lagom kul... Sedan ska jag mojja till grillen så jag & grabben och en polare kan äta upp Fred Flinta. Blir nog lite nubbe och wirre till det hela vad det lider oxå.

Vad har jag mer pillat med för helt onödigt????

LAgt på en linne duk ute på balkongbordet så man slipper se hur illa bordet ser ut. Såg att den rackarn hade legat läääääääänge i skåpet. Trist men vad fan går att köpa nytt vad det lider. Finns ju dom som inte gör annat än linnedukar.

Men nu ska jag dunka diskopop så att mina grannar kräks! Inte för att det är så satans bra men det är kul ibland!

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2007/06/22 :  17:37:41  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
hehe mayday: man kan inte äta kakan och ha den kvar... ;)

Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2007/06/22 :  21:48:31  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message  Reply
Varför? Det vore ju toppen

Mayday DIY Blogg

Go to Top of Page

kaffekoppen
Semesterfirare

1415 Posts

Posted - 2007/06/22 :  22:15:19  Show Profile Send kaffekoppen a Private Message  Reply
Det är midsommarafton just nu för er som missat det.

Ordförande LTS- bättre och informativare hemsida utlovas!
Jämför alltid själv - ingen annan har dina öron!
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 2.19 sekunder. Snitz Forums 2000