Åhh...tänka sig...jag har 5 dagar kvar....därefter blir det väl att håll på med det jag är bäst på: INGENTING ;)
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Detta e kanske inget värdelöst vetande, men fick idag av en slump höra om en högtalare som kommer lanseras i början av nästa år utanför våra gränser. o den kommer va sviiin dyr minst sagt, men mina läppar e förseglade.
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
..jag glömde å passa på å köpa säkring till DVD-spelaren när jag var i stan ida´
Råkade se ett klipp från "Nästan Hemma" eller vad programmet heter, med Martin Timell. Han skulle sätta upp en hemmabioanläggning med projektor och duk. Detta var det roligaste jag sett på länge. Det slutade med att han satt i stolen 1 meter framför duken i fullt dagsljus (man såg i princip ingenting eftersom det inte var mörklagt) och sade -"Jag är MYCKET imponerad, det här är som en riktig biograf!!"
Just nu: Musik: Bladerunner OST Film: "Jimmy P" [BLURAY]
Angående Audio Research - förstärkaren..OK...till en "lätt utbyggt" tivoli kanske det duger...
Trubadurafton på kvarterspuben ikväll...imorgon så kommer jag att må