Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Är det Thommasi så kom du bara så bjuder jag på Lanson Black label och en 12 årig Highland!
EDIT: Men nu är jag färdig äten så det spelar inte så stor roll längre... Men du är välkommen iaf om du är ute och åker. Men jag tror att du har bättre saker för dig än att åka till Vadstena idag.
dags att sova. En riktigt lyckad kväll med räkcoctail som förrätt och potatisgratäng med ungsstekt fläskkare till och bearnaisesås. Allt detta tog mig hela 5 timmar att laga. Men gott blev det. Å sen var det musik på hög volym mina stativare fick bekänna färg tillsammans med min audiopro baslåda. Körde stativarna utan delning och det lät helt okej även på höga volymer Gott nytt år på er alla
Var å käkade på restaurang i gårkväll...drack bara apelsinjuice till maten.....så man mår KANON idag
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
quote:Men nu är jag färdig äten så det spelar inte så stor roll längre... Men du är välkommen iaf om du är ute och åker. Men jag tror att du har bättre saker för dig än att åka till Vadstena idag.
Det hade varit liiiite långt att åka från Trelleborg fast Lanson Black label lockade
MMMMMMMmmm....nu blev jag sugen på nåt sött....cheesecake med citron