Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Testet utföll väl. Lite löst stoppad kanske - det var väldigt vida skinn i år. Och så behöver jag salta lite mer i vattnet som korven ska skuda i. Annars var den kryddig och god...
idag så lyckades jag med det omöjliga. skulle raspa upp et hål i ett par högisar så diskanten passade. skruva ut basen la den en bit ifrån så att den inte skulle skadas. ska hämta damsugare snubblar på kabeln jag inte orkade koppla ur högtalaren trillar framlänges med raspen i handen å kör raspen rakt igenom basen nu blir det te å limma den jxxxxn
dwain: Det var ju tråkigt.Jag bara ryser då jag tänker på det...man är ju själv lite klantig ibland...speciellt om man är lite ivrig...jag har sett sådana händelser "för mitt inre"...räds inför dagen det skall hända mig.
Edit: Nu skall jag gå å lägga mig...
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
ja det är aldrig kul när något sådant händer å en hel drös svordommar kommer ur munnen å man sägar man ska sluta med allt vad hifi heter. å sen 5 minuter senare sitter man nere i köket å pillar i fårull i diskanterna tur bara att det inte hände med mina högtalare vid altaret det hade blivit en dyr historia har limmat basen nu syns knappt hoppas det håller bara Men tack för medlidandet arcam å ohmega känns lite bättre när man har nån som förstår hur man känner. mamma sa "äsh vad du e gnällig du har ju en massa andra högtalare"