HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8780 Posts

Posted - 2006/11/02 :  19:49:32  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Burn, baby burn!
Tände just en brasa i öppna spisen.

Edit: Ha, ny sida på köpet.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler

Edited by - ztenlund on 2006/11/02 19:50:06
Go to Top of Page

ztenlund

8780 Posts

Posted - 2006/11/02 :  20:20:21  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
All belysning släckt, bara ljuset från fem värmeljus, två kronljus och öppna spisen.
Kaffet på bordet, musiken igång.
Livet är gott just nu.

HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/11/02 :  21:42:33  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Mmmm kaffe...

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/11/02 :  21:52:58  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Nja...hoppar nog över kaffet förresten ...tar å lägger mig å läser oktobernumret av "Klang & Ton"..har alldrig läst tyska i skolan....detta skall bli spännande

Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor

Edited by - ohmega on 2006/11/02 21:53:32
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2006/11/02 :  22:04:56  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
sitter och tjatar med en polare från hififorum, sitter även och undrar om man ska ta sig ork
att lyfta på dubbelskinkorna och antingen hämta lite kaffe, eller koka vatten till te
men båda kräver en alldeles för stor ansträngning av mina små grå.
börjar även bli lite hungrig, och blev plötsligt sugen på en köttbullesmörgås med
rödbetssallad från viva la mantorpsköket, vilket dom nu inför julen har börjat sälja i stor
pack på ICA-andra-sidan-stan. och även fast jag nu säger köttbulle, så menar jag såklart
köttbullar för oss kor/hästar/får, kanin är även ett annat ord för oss vegetarianer.
ja det får bli en vegetarisk köttbullemacka med mantorpskökets rödbetssallad.
som är köpt som storpack på ICA-andra-sidan-stan.
gott,

Jag blev dock inte vegetarian för att jag älskar djuren.
Jag blev vegetarian för att jag hatar växterna.

för er som undrar

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2006/11/02 :  22:27:38  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
för övrigt så var jag den som skrev senast...
värdelöst

Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari
mitt system
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/11/02 :  22:44:23  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
Nu är det jag som lägger in sista inlägget...

MEn nu ska jag sova så jag kan chokera mina arbetskamrater med att vara i tid 3 dagar i rad. De höll på att ringa ambulansen idag. Både igår och idag kom jag 5 minuter INNAN jag börjar...

Har flextid så vi får komma lite som vi vill. Men jag kommer oftast lite senare men tar kortare lunch...

Skönt att sova på morgonen. Sover bäst när klockan ringer.

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

ztenlund

8780 Posts

Posted - 2006/11/03 :  06:50:24  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
God morgon! (eller vem sjutton sa att den var god förresten? )

Bäst att framställa lite java så kanske det blir bättre...

HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/11/03 :  06:52:13  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
inne på 4 koppen redan

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2006/11/03 :  10:00:46  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
aaaa du ligger en kopp före...

Måste genast gå o hämta en till

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

Neville
Member

421 Posts

Posted - 2006/11/03 :  10:14:17  Show Profile Send Neville a Private Message  Reply
Måste sluta dricka kaffe, har fått jobb som elektronikmontör
Gött med fast inkomst!

* Jag ska köpa gainclone för pengarna, och flyga ut över ängarna.... trallalalaaa *
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2006/11/03 :  12:13:23  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Inlägg nummer 2500

Man kan inte klara sig utan kaffe....
Snart dax för kopp nummer sex..

Jag är inte dum....
Go to Top of Page

traveller
Member

132 Posts

Posted - 2006/11/03 :  12:19:25  Show Profile Send traveller a Private Message  Reply
Jaha, då har man sovit bort ännu en fredag
Om ungefär två timmar ska man till jobbet.

» Min anläggning
Go to Top of Page

ryst
Medlem i AÖ

1470 Posts

Posted - 2006/11/03 :  12:25:19  Show Profile Send ryst a Private Message  Reply
hmmm, ska jag hem till morsan/farsan ikväll eller stanna hemma och lira på xbox360. Vilket dilemma, gratis käk eller vilda sessioner i NFS:MW.

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2006/11/03 :  13:23:50  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
och idag ska en annan städa lite, så att man slipper bli en
organdonator när älsklingen kommer hem.

mitt system
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/11/03 :  14:12:15  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message  Reply
Första omgången med saffransbullar är nu bakade,,, Smakade juvligt.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2006/11/03 :  14:45:39  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
mmmmmmmmmmmmmmm... med kaffe

mitt system
Go to Top of Page

Marcus7601
Member

536 Posts

Posted - 2006/11/03 :  14:47:22  Show Profile  Visit Marcus7601's Homepage Send Marcus7601 a Private Message  Reply
På onsdag blir mina proac-kloner färdiga efter 1 års byggande. Är som ett barn på julafton...

"Learning by doing"
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts

Posted - 2006/11/03 :  17:26:30  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Om man tar bort Fredagen, försvinner alla panikfrågor som bara MÅSTE vara lösta då?

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2006/11/03 :  17:52:30  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Jo så blir det

O så inför vi några extra måndagar så blir allt jättebra

Jag är inte dum....
Go to Top of Page

byakugan
Member

707 Posts

Posted - 2006/11/03 :  20:32:59  Show Profile  Visit byakugan's Homepage Send byakugan a Private Message  Reply
räcker det inte med ~52 av allt?

mitt system
Go to Top of Page

ztenlund

8780 Posts

Posted - 2006/11/03 :  21:06:16  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
En kanna kaffe iordningställd...

HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

jerico
Member

1304 Posts

Posted - 2006/11/03 :  21:07:05  Show Profile Send jerico a Private Message  Reply
lite mer än 14% av våra liv är måndagar.

Tänk på det.

Mitt system

Mera SVAVEL till folket!
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/11/03 :  21:14:54  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
quote:
lite mer än 14% av våra liv är måndagar.

Tänk på det.

DET hade jag ingen aning om
Så här känner jag mig när jag tänker på det >

Go to Top of Page

Manga X
Donator: Bildserver

3083 Posts

Posted - 2006/11/03 :  21:45:42  Show Profile Send Manga X a Private Message  Reply
Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 2.18 sekunder. Snitz Forums 2000