HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Värdelöst vetande...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 1092

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/09/21 :  20:06:30  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Låter ju gött,DIESEL....nä nu ä dä dax för lite kaffe å rulltårta.

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2006/09/22 :  07:00:41  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Gäääsp

God Morgon alla

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2006/09/22 :  07:06:35  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message  Reply
ja morrn Johan!

//W

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++

http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8780 Posts

Posted - 2006/09/22 :  09:07:55  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Morgon, morgon...
Skulle visst ha gått upp för en timme sedan men jag behöver inte göra något vettigt förrän kl 12.
Nu är det i vilket fall dags för en balja kaffe och några mackor!

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

ztenlund

8780 Posts

Posted - 2006/09/22 :  10:20:04  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Den här var ju bara för bra:
http://www.pbase.com/image/51279869

HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

ztenlund

8780 Posts

Posted - 2006/09/22 :  16:59:53  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Kaffedags!

HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/09/22 :  18:50:04  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Det är det ju alltid

Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

Manga X
Donator: Bildserver

3083 Posts

Posted - 2006/09/22 :  22:40:43  Show Profile Send Manga X a Private Message  Reply
Whisky - Macleod's.

MmmmMMMmm!!!

Mvh Magnus Eriksson
Go to Top of Page

fidelityn
Member

870 Posts

Posted - 2006/09/22 :  23:08:26  Show Profile Send fidelityn a Private Message  Reply
sweetspot är enklare med 1 högtalare
Go to Top of Page

traveller
Member

132 Posts

Posted - 2006/09/22 :  23:12:15  Show Profile Send traveller a Private Message  Reply
Utgång eller inte, det är frågan.

» Min anläggning
Go to Top of Page

Pettersson
Member

441 Posts

Posted - 2006/09/23 :  16:07:37  Show Profile Send Pettersson a Private Message  Reply
M i g r ä n

Marten svansen....mina åsikter är mina egna
Det är resan som är målet.......
Mina Spotify favoriter..pettersson
Gondul M + Audio Space KT-88 + keram-stativare
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4162 Posts

Posted - 2006/09/23 :  16:29:52  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message  Reply
Har just blivit färdig med att klippa ned en 3kubik olje-tank. FY F*N...
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/09/23 :  22:45:58  Show Profile Send ohmega a Private Message  Reply
Blev klippt igår..

Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/09/23 :  23:00:22  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Å jag blev klippt i Tisdags!

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2006/09/23 :  23:11:06  Show Profile Send cittroman a Private Message  Reply
quote:
Har just blivit färdig med att klippa ned en 3kubik olje-tank. FY F*N

Jag rondellade mina föräldrars tank

Min väntar fortfarande på att kapas ned, har ingen lust.

En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

PS.Horn hör hemma på Älgar och
glas är gjort av grus DS ;-)

Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/09/23 :  23:27:36  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message  Reply
Vad kör du för "cittra" cittroman?

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2006/09/24 :  00:11:14  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message  Reply
Cittra spelar man

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2006/09/24 :  00:29:11  Show Profile Send cittroman a Private Message  Reply
quote:
Vad kör du för "cittra" cittroman

BX 16v

quote:
Cittra spelar man

Exakt!
Mellan 5000 - 7000 varv spelar min underbart.

En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

Go to Top of Page

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2006/09/24 :  00:32:57  Show Profile Send cittroman a Private Message  Reply

Go to Top of Page

traveller
Member

132 Posts

Posted - 2006/09/24 :  00:51:51  Show Profile Send traveller a Private Message  Reply
Fan vad underbart musik kan kännas ibland!

» Min anläggning
Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2006/09/24 :  02:03:54  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
Cirkus 01:57 när jag skriver detta. Huvudet är tungt.
2 glas pressade och jästa vindruvor. 3 flaskor pressade och jästa päron.
En kaffe med grädde och lite farinsocker med en ganska eldig smak och några små glas med div upplöst gräddkola/choklad med påtagligt eldig smak. Jag har varit på en räk-kryssning med jobbet.
Massor av goda kräftor och räkor! Väldigt vad land gungar när man varit ute och härjat till sjöss nåra timmar!!!!
Jättedax att sova...Länge!!

God natt!
Go to Top of Page

traveller
Member

132 Posts

Posted - 2006/09/24 :  11:34:53  Show Profile Send traveller a Private Message  Reply
Snart dax för fotbollsmatch, jag får tydligen hoppa in mellan stolparna. Intressant!

» Min anläggning
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7712 Posts

Posted - 2006/09/24 :  19:17:07  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Dagens högsta notering på villapriser i Stockholm 16 millar. Förrförra var den 19 millar.

Ooops

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Manga X
Donator: Bildserver

3083 Posts

Posted - 2006/09/24 :  19:45:07  Show Profile Send Manga X a Private Message  Reply
Och folk har mage att kalla oss för dårar för att vissa av oss spenderar 72000 SEK på ett par högtalarkablar...

Mvh Magnus Eriksson
Go to Top of Page

rovis
Member

274 Posts

Posted - 2006/09/25 :  13:30:13  Show Profile Send rovis a Private Message  Reply
Gah! Ljudkompaniet har INTE öppet på måndagar. Så om någon annan i uppsala city får för sig att packa ner sin skivspelare i transportkartongen, ta den i famnen och under pust och stånk promenera dit för att lämna in den...

Så otroligt antiklimaxtiskt. Jag som hade sett fram emot att få hala upp en en tusenlapp eller två och förse gamla ERA med en guldfärgad pickup och professionell injustering... Hoppas det inte regnar imorgon.

Go to Top of Page
Page: of 1092 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 2.29 sekunder. Snitz Forums 2000