Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Grått grått gråtfullt väder med glansiga kläder, som klarar vätan till och fram. Jag bankar huvudet i väggen och äter en torr bit lamm. Snart är sommaren här med läskande fläder och vi beklagar oss åter för hettans väder.
Mitt kaffe skulle inte lyssna på mig häller om jag förslog det att gå till affären...
Förresten...diet för högväxta borde man väl kunna kalla för resmål?
Eller ett annat ord för t ex....turistfranska....ja alltså någonting i stil med småfranska baserat på helvete