HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Ino Audio
 Pi 60 i Göteborg?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

AndersB
Member

234 Posts

Posted - 2005/05/26 :  21:20:04  Show Profile Send AndersB a Private Message  Reply
Är det någon som vet var jag kan lyssna till pi 60 i Göteborgstrakten?

Anders

Baltazar
Member

887 Posts

Posted - 2005/05/26 :  21:24:29  Show Profile Send Baltazar a Private Message  Reply
Jonas Nilsson tror jag är en go Göteborgare
Annars vet jag inte.

Mvh


Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2005/05/26 :  23:00:52  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message  Reply
Markih har såna också, och niklas.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Jonas Nilsson
Semester på egen begäran

1032 Posts

Posted - 2005/05/26 :  23:46:55  Show Profile Send Jonas Nilsson a Private Message  Reply
Hos mig går jättebra
Har en eller flera besökare på gång under Lördagen.
/Jonas
Go to Top of Page

AndersB
Member

234 Posts

Posted - 2005/05/27 :  09:01:34  Show Profile Send AndersB a Private Message  Reply
Jonas

När, var, hur?

Anders
Go to Top of Page

Jonas Nilsson
Semester på egen begäran

1032 Posts

Posted - 2005/05/27 :  12:47:55  Show Profile Send Jonas Nilsson a Private Message  Reply
Du har PM.
/Jonas
Go to Top of Page

niklas
Member

393 Posts

Posted - 2005/05/28 :  19:06:40  Show Profile Send niklas a Private Message  Reply
Har missat denna tråden.
Annars stämmer det, som Bernt säger, att jag har ett par pi60 i Gbg. Med rättvänd diskant dessutom... (Jonas o Baltazar ).

Så för att besvara frågan:
Det finns inget "ställe" att lyssna på pi60 i Gbg. Däremot kan man försöka kontakta nån av de privatpersoner som har pi60 och fråga snällt om man får lov att komma hem till dem o lyssna. Normalt sett demas de i sthlm av tillverkaren.

Every once in a while you've gotta roll the potato...
Go to Top of Page

Jonas Nilsson
Semester på egen begäran

1032 Posts

Posted - 2005/05/28 :  22:59:54  Show Profile Send Jonas Nilsson a Private Message  Reply
Anders var hos mig idag, och Almen från faktiskt.se
Har snackat med Markih om att få lyssna på hans bs60 när jag får lite tid över. Är ju på jakt efter ett slutsteg först.
/Jonas
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000