HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Hårdvara, recensioner
 PMC GB1
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

Karla
Member

138 Posts

Posted - 2007/06/28 :  16:39:59  Show Profile Send Karla a Private Message  Reply
Jo fy tusan. Men även om jag hade råd,
så skulle grannarna, i kedjehusområdet
där jag bor, släpa ut mig och lyncha mig
i närmaste träd. EB1 ska spelas högt.

Nä, med den här hobbyn så skulle man bo i
ett hus ute i skogen....

Go to Top of Page

Marc
Member

759 Posts

Posted - 2007/07/01 :  12:01:38  Show Profile Send Marc a Private Message  Reply
Jag var på vippen att köpa ett par såna här begagnade http://www.pmc-speakers.com/product.php?mode=view&pid=22 (eller om det var MB1:orna, minns ej) för ett par år sedan, men sansade mig när jag insåg det omöjliga i att ha dem i en liten enrumslägenhet!

Tranquil PC T2e -> HagUSB -> i2Digital X-60 -> Audio Aero Prima DAC 24/192 -> Acoustic Zen Absolute -> Berning ZH270 / Gryphon Callisto 2100 -> Acoustic Zen Satori -> Focal-JMlab Micro Utopia Be
Go to Top of Page

Klingan
Nerikes Audiofiler

890 Posts

Posted - 2009/07/30 :  10:46:33  Show Profile Send Klingan a Private Message  Reply
Någon som har lyssnat till GB1i? Verkar vara en hel del som har ändrats i den nyare modellen.
Go to Top of Page

vincent
Member

235 Posts

Posted - 2009/09/08 :  20:01:01  Show Profile Send vincent a Private Message  Reply
Usch vad jag har saknat dom högtalarna, jag sålde dom för att antal år sedan och har fortfarande inte hört något lika välljudande för dom pengarna(15000kr). Såg att dom nya kostade 25000!!!!
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000