HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Bildreportage - Teknik & DIY
 Under skalet på Vincent SV-233
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

geten
Member

320 Posts

Posted - 2003/10/24 :  15:31:46  Show Profile Send geten a Private Message  Reply
Ulkesh: Hehe jo jag fick hem dom, dock inte utan bärhjälp!

Utan tvekan dom jobbigaste högtalare jag bärt nånsin! Mina gamla AAD på 50kg/st var ju rena barnleken jämfört med dessa

// Johan
Go to Top of Page

yoko
Member

420 Posts

Posted - 2003/10/24 :  15:53:04  Show Profile Send yoko a Private Message  Reply
vilket fin jobb!!
Go to Top of Page

Matrixen
Member

807 Posts

Posted - 2003/10/25 :  10:00:11  Show Profile Send Matrixen a Private Message  Reply
Rejäla doningar o massa prylar! Undra i vilken av alla prylar som välljudet är lagrat??
Reflektion angående trafons fina dekal: Förutsätter tillverkarna att hifi tokarna som köper deras produkter skruvarisär grejerna för att sitta o dräggla?? De känner oss väl....

edit:fingrarna stela så här tidigt på morgonen

Edited by - Matrixen on 2003/10/25 10:01:21
Go to Top of Page

paradis_oscar
Får jag lov?

628 Posts

Posted - 2003/10/26 :  23:28:18  Show Profile Send paradis_oscar a Private Message  Reply
Ekman: är inte 400ix eller vad den nu heter i stort sett samma som 300il ?, och kretslösningen på den senast nämda är bra mycket mer avancerad än denna vincents... för att inte tala om det antal komponenter som sitter i 300il.
så lugna ner dig lite nu.
krell har inte "ENKLA" kretslösningar, framförallt inte på de större slutstegen, och inte heller på deras små integrerade.

är också lite sugen på att höra ditt svar angående trafo eller nätdel eller vad det nu var...

vincent har en otroligt bra finnish samt... har tyvär inte sett insidan annat än på bilder men det ser ju utan tvekan seriöst ut. om man sedan ska blanda in priset i det hela så undrar iaf. jag hur dom har råd att sälja den så billigt...

Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000