Jag funderar på lack eller smältlim för att fästa dom i kretskortet. Känns som det är viktigare att fästa dom i kretskortet än bara mot varandra. Eller du kanske tänkte båda?
Tänkte att det var dags att göra en uppdatering. Jag har haft fullt upp med skolan så jag har inte hunnit göra nåt konkret förutom att göra av med pengar Min budget sprack lite då jag var tvungen att köpa lite kurslitteratur som jag inte räknat med. Idag fördes iaf pengar över till Audio Components för 4st 10" XLS element. Sedan så har jag köpt några "stora" kondensatorer som jag hoppas ska fungera. Isf har jag en lattjo idé till utseendet på förstärkaren Tanken är att försöka köpa tre stycken 500VA 2*25V trafos från RS. Priset är bra och förhoppningsvis är trafosarna också det.
Har fått en av Amp9 modulerna färdig i vilket fall. Det är den som min bror ska ha till lastbilen. Spontant testande av den med ett PC nätagg är att det nog inte är vad jag är ute efter. Kanske Amp1 eller SKA150 till basarna... Får se vart vi hamnar
Räkna med ett samtal från Arlanda sen bara. Dom är nog sugna på både tull och moms innan dom släpper loss paketet. Har man inte pengarna redo kan dom skicka inbetalningskort också, men då har grejerna liksom en tendens att stanna ett tag på flygplatsen. I shit you not.
Audiocomponents anlitar DPD. Tror nog det är lastbilstrafik hela vägen... Jag behövde iaf. inte betala nån extra krona utöver det jag skicka genom banken...
Ah, så kylflänsarna är framme! Vad bra, de stod i min hall så länge innan jag lyckades skicka dom så jag fick dåligt samvete. Slutet gott allting gott vad gäller dom. Det ska bli spännande att se vad det blir av dom till slut.