idag vart det lite gjort också och jag kan säga att min tjej kommer sparka ut mig lite senare ikväll då hon får perspektiv på hur stora dom verkligen är...nu när båda är "klara"
ajo va en sväng till hifikit idag och köpte lite detaljer iaf:
jag kunde inte hålla mig från att ställa upp dom bara för å se hur det kommer se ut och....ja måste säga det ser fan inte klokt ut
men vad gör man inte för å ha lite bättre ljud sen är det faktiskt så att vi söker hus och stereon kommer förmodligen inte va kvar så länge i detta lilla rum (20kvm)
så här kommer det se ut: (lite snyggare hoppas jag )
alltså hehe hfls-1an på golvet ser inte mycket ut för världen nu
"även jag hör skillnad på inbrända och innebrända kablar" (c) _jax =)
hehe rosbacke den hobbyn har jag haft i flera år (renoverar lägenheter å säljer)
ajo dag 3 fanns det inte så mycket att göra :/ kom inte in i snickeriet förräns imorrn...men jag e ju den rastlösa typen så fort in till elfa för å hitta nåt å knåpa med...
så här blev det då alltså...måste tillägga att jag är ingen "kabelnisse" utan vill bara att kabeln ska se så snygg ut som möjligt
"även jag hör skillnad på inbrända och innebrända kablar" (c) _jax =)
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!