Jag har haft fullt upp... och idag skall avgassystem bytas på volvon.. Så chryslern skall mullra igång och få lämna garaget en stund för volvons lilla fixande...
Morronen har innehållit kaffe o lucia på förskolan... Så om nån timma är det garagedax då det klarnar lite ute bara...
Spännade de här. Undrar om denna RC-länk är speciellt avstämd för denna kabeltyp? Har Eichmann Tech Express 6 kablar. Funderar på att bygga en box med hon bananer i ena änden och en kabelstump med spadar i andra så kan man koppla in å testa. Alternativt skala av en bit och löda på filtret direkt på kabeln. Vad tror ni?
Spelar hos mig: Mac Mini - JRiver - WiMP HiFi - Thorens TD126 Mk III - Kuzma Stogi S - Benz Micro ACE L - Devialet 200 - Quad 2905
Tror det kan bli klart bättre. Men ville inte tala om det öppet före man ev provat ut det... Så det va egentligen inte hemligt. utan endast så man först kan tala om skillnaden lite... vilket som blir bäst..
Har inte byggt någon kabel. Man måste räkna om filteret för den nya kabeln. Minns inte vem som skulle göra detta men jag fick aldrig några siffror på det nya filtret...
Jag är inte dum.... Jag har bara otur när jag tänker